Albiaan :Gewoon mooi !!
- Everhardus
Antw: Albiaan :Gewoon mooi !!
Tussen de gemiddelde haaientand en dit spul zit een fikse tijdsspanne. Dat deze ammonieten niet geheel ongeschonden uit de strijd komen is dan ook niet verwonderlijk, nog afgezien van de bewaartoestand van deze vondsten, pyriet is nogal destructief. De kern van een ammoniet flinterdun, tel uit je winst.....
Arjen, na een fikse afwezigheid op dit forum moet ik zeggen dat ik je bijdrage dan ook ehh "flinterdun" vind wat hiervoor de reden dan ook moge zijn.........Hopelijk gaat het je goed trouwens !
gr,Marcel
[Bewerkt door Everhardus op 20-10-2011 om 00:27 NL]
Arjen, na een fikse afwezigheid op dit forum moet ik zeggen dat ik je bijdrage dan ook ehh "flinterdun" vind wat hiervoor de reden dan ook moge zijn.........Hopelijk gaat het je goed trouwens !
gr,Marcel
[Bewerkt door Everhardus op 20-10-2011 om 00:27 NL]
Hi Strandjutters,
Dat was een wat ongelukkige opmerking die inmiddels (door de schrijver?)is verwijderd.
Jullie avonturen in CBN en fraaie preparaties volg ik altijd met belangstelling en ik ben zo te merken niet de enige!
groetjes,
Gambit.
Dat was een wat ongelukkige opmerking die inmiddels (door de schrijver?)is verwijderd.
Jullie avonturen in CBN en fraaie preparaties volg ik altijd met belangstelling en ik ben zo te merken niet de enige!
groetjes,
Gambit.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Ik heb 'm niet verwijderd maar op de valreep nog wel gezien. Het was inderdaad een beetje een vreemde opmerking over messingborstels en dergelijke. Niets om te veel aandacht aan te besteden.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- strandjutters
- Been thanked: 3 times

Hallo iedereen,en nog een paar,combi Pyriet- fosforiet niet geprept.Vraagje komen deze ammonieten veel voor,ik heb ze allen op de dezelfde dag gevonden en had dit nog niet in mijn verzameling,of keek ik er naast??GR
strandjutters