tand uit Mill

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
Gesloten
petersl
tand uit Mill

Bericht door petersl » 12 sep 2005, 21:02

Afbeelding

Mijn zoon denkt dat een megalodon is. Volgens mij is het van een Makohaai. Wie weet het beter?

Maarten
Antw: tand uit Mill

Bericht door Maarten » 12 sep 2005, 21:42

petersl schreef:
Afbeelding

Mijn zoon denkt dat een megalodon is. Volgens mij is het van een Makohaai. Wie weet het beter?
Het is dus een tand van een makohaai: I. hastalis.

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

petersl
Antw: tand uit Mill

Bericht door petersl » 14 sep 2005, 13:33

bedankt voor het antwoord, we zullen dus nog even door moeten zoeken naar de \'holy grail\'van de haaientandezoekers.

m.v.g.

Peter en Youri

Maarten
Antw: Antw: tand uit Mill

Bericht door Maarten » 14 sep 2005, 17:53

petersl schreef:
bedankt voor het antwoord, we zullen dus nog even door moeten zoeken naar de \'holy grail\'van de haaientandezoekers.

m.v.g.

Peter en Youri
Zeker, maar ook al vind je die dan wil je weer een grotere en/of een betere kwaliteit! Of een andere plaats in het gebit! Dat is juist het mooie van verzamelen, de blijdschap van het iets vinden is minder groot dan de drang iets mooiers te vinden (of zoiets).

Doen dus, en laten weten als je wat moois vindt!

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Gesloten