Megalodontanden
-
-
Antw: Megalodontanden
Op je foto zijn er een soort van 'lijnen' te zien aan de snijkanten volgens mij. Is dit bij megs altijd het geval?
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Arien,mooie tanden maar dat wist ik al van je,en nog wat Megalodonlol zijn commentaar komt me bekend voor waarschijnlijk familie van Supergraver 2.Gr(Hij is met onze voeten aan het rammelen)
[Bewerkt door strandjutters op 26-10-2011 om 22:14 NL]
[Bewerkt door strandjutters op 26-10-2011 om 22:14 NL]
strandjutters

Algemeen: Volgens mij hebben we moderators die prima in staat zijn het forum in goede orde te laten verlopen.
@strandjutters: Volgens mij verkrijgen we geen status door berichtaantallen hier. In alle eerlijkheid vind ik jou commentaar ook wel een beetje provocerend. Dat hoeft toch niet de trend te worden hier?
@Megalodonlol: Ik zoek zelf al jaren in Cadzand. Niet bijzonder grondig, maar vooral omdat ik het erg fijn vind om over het strand te struinen. Wel heb ik een mooie megalodontand van deze locatie weten te bemachtigen. Dit is op de foto te zien. Wie weet lijkt het wat op jou materiaal. Ik heb deze tand geruild met Gerard Verwey (Ook een bekende hier). Zijn hand is op de foto zichtbaar. Hoewel hij daar niet erg herkenbaar aan is. Vind je toch niet erg hoop ik Gerard?

Ter aanvulling kan ik wel melden dat ik toch wel leuke fragmenten heb gevonden. Eigenlijk vind ik alle tanden leuk om te vinden als ik zoek. Dus ik zou gewoon eens lekker gaan zoeken en kijken wat je vind. Wie weet heb je geluk

[Bewerkt door Colin op 26-10-2011 om 23:31 NL]
'Just Pick It!'
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Megalodontanden
Nee hoor, natuurlijk nietColin schreef:
Ik heb deze tand geruild met Gerard Verwey (Ook een bekende hier). Zijn hand is op de foto zichtbaar. Hoewel hij daar niet erg herkenbaar aan is. Vind je toch niet erg hoop ik Gerard?![]()

- Xenina
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 12 times
Oh, oh moooooooiiiie tanden hoor! Als ik jullie Antwerpse Megs zie begint her enorm te kriebelen!
@megalodonlol
Helaas heb ik tot nu in Nieuwvliet- Bad, M**l en Antwerpen allen maar stukken van Megalodontanden gevonden. Maar ze zijn toch het bewijs dat er kansen zijn om op deze plaatsen heele te vinden!Dat is ook mijn droom...
Groetjes, Xenina
PS. Ik ben nog stets nieuwsgierig je tanden te zien. Misschien lukt het toch met de fotos....
@megalodonlol
Helaas heb ik tot nu in Nieuwvliet- Bad, M**l en Antwerpen allen maar stukken van Megalodontanden gevonden. Maar ze zijn toch het bewijs dat er kansen zijn om op deze plaatsen heele te vinden!Dat is ook mijn droom...
Groetjes, Xenina
PS. Ik ben nog stets nieuwsgierig je tanden te zien. Misschien lukt het toch met de fotos....
-
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 60 times
Antw: Antw: Megalodontanden
Arien, Megalodon heeft toch geen bijspitsen? of heeft deze soort dat wel? (2e foto middelste tand)mirre2be schreef:
Hoi hier een paar voorbeelden allemaal uit de Antwerpen area
Grtn Arien zo herken je ze dus
Prachtige tanden overigens!
Jonathan
-
@Xenina
Hele megalodontanden of halve, of zelfs maar een klein fragmentje, hoe dan ook, het blijven tanden.
Hele megalodontanden of halve, of zelfs maar een klein fragmentje, hoe dan ook, het blijven tanden.
Hoi Jonathan hier zijn de meningen over verdeeld de een zegt Megaselachus megalodon
En de ander zegt Carcharocles chubutensis maar ik houd hem voorlopig op Megalodon
Grtn Arien
En de ander zegt Carcharocles chubutensis maar ik houd hem voorlopig op Megalodon
Grtn Arien