Wat is dit voor dier???
Wat is dit voor dier???

Wat is dit? graag met spoed jullie hulp! Het is 27 cm lang. Plaats herkomst niet bekend maar wellicht Brazilie??
Vast bedankt!
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Wat is dit voor dier???
Nog een fotootje!
[Bewerkt door Maarten op 17-09-2005 om 13:52 NL]
[Bewerkt door Maarten op 17-09-2005 om 13:52 NL]
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Antw: Wat is dit voor dier???

Het lijkt op een longvis!?!? Ik ben hier niet in thuis, kom op er zijn toch vissofielen onder ons???
-
Het zou ook een gewone (kraak)beenvis kunnen zijn, ik heb er eentje(ook uit brazilië denk ik) die toch wel gelijke kenmerken vertoont.
Hebzucht is slecht, geef daarom al je fossielen maar aan mij!!!
Dit is (100% dit keer) een \"Vinctifer comptoni\" eentje uit de Aspidorhynchadae famillie.
Een snelle roofvis uit het onderkrijt van Brazillie, Ceara, Araripe Plateau.
Komt uit de Santana formatie....
Een snelle roofvis uit het onderkrijt van Brazillie, Ceara, Araripe Plateau.
Komt uit de Santana formatie....
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Once you've got heat, you can do everything!
Once you've got heat, you can do everything!