Krijt
Krijt

Iemand een idee erover, komt uit frankrijk het krijt.
Is 1cm lang.(rugvinweerhaakje)?
Groeten J&I.
SeeYou!
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Krijt
Ik neem aan dat je recente oorworm hebt uitgesloten (gezien de grootte moet dat haast wel)?
Sommige cephalopoden hebben haken aan de vangarmen, maar ik vind die er nog net iets anders uitzien.
Sommige cephalopoden hebben haken aan de vangarmen, maar ik vind die er nog net iets anders uitzien.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Hoi Frederik,
Zou het niet weten, wel is het voorwerpje al uitgehard en kan je het niet buigen.
Groeten J&I.
Zou het niet weten, wel is het voorwerpje al uitgehard en kan je het niet buigen.
Groeten J&I.
SeeYou!
Lijkt wel wat op een hoorn van de neushoorn kever. Heb je deze vondst echt uit het krijt geprepareerd of is ie tussen je vondsten terecht gekomen.
Johwi schreef:
Iemand een idee erover, komt uit frankrijk het krijt.
Is 1cm lang.(rugvinweerhaakje)?
Groeten J&I.
0000000000
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Dat kan zeker kloppen Sean.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo iedereen,ik denk zeeduizendpoot(Borstelworm)deze hebben van voor in de mond twee klauwen,één dikke en een smalle(Dit is volgens mij de smalle).GR( En het doet pijn als je er met je vinger tussen zit).Hallo,het is te zien op Wikipedia,zeeduizendpoot(Foto 5)
[Bewerkt door strandjutters op 01-12-2011 om 18:14 NL]
[Bewerkt door strandjutters op 01-12-2011 om 18:14 NL]
strandjutters
hallo,
als zeevisser heb ik een paar maal met duizendpoten gevist op tong, een favoriete maal voor deze vis.
De recente worm die wij hier kennen heeft wel veel kleinere "mondklauwen", de vorm komt ongeveer overeen, dus dat is een mogelijkheid.
Het verhaal van de klauw van een kever maakt ook wel kans.
groetjes
Jeremy
als zeevisser heb ik een paar maal met duizendpoten gevist op tong, een favoriete maal voor deze vis.
De recente worm die wij hier kennen heeft wel veel kleinere "mondklauwen", de vorm komt ongeveer overeen, dus dat is een mogelijkheid.
Het verhaal van de klauw van een kever maakt ook wel kans.
groetjes
Jeremy
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Jeremy,je spreekt waarschijnlijk over de gekweekte soort(Kweekzagers)deze zijn merkelijk kleiner en niet zo groot als de echte zeeduizendpoot die we in de tijd in de haven van Breskens zijn gaan steken,deze konden makkelijk 20-25 cm lang zijn en 1,5 cm breedt,je had er maar een fragment van nodig om je haak te vullen.GR(wij verwijderde de klauwen ,omdat de vis er ook niet happig van was)
strandjutters