NOG STEEDS TRAAG.
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
Antw: Antw: NOG STEEDS TRAAG.
Ik wil best meedenken. Mijn beroep ligt in de ICT, ben systeembeheerder dus mail me maar als je wat hulp kunt gebruiken...webmaster schreef:
Erg vervelend. Er is al vanalles getest en andere instellingen geprobeerd, maar tot nog toe niet genoeg resultaat...
Ik zal er nog eens induiken om te kijken wat er nog verbeterd kan worden.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D
Antw: NOG STEEDS TRAAG.
inderdaad af en toe verversen en dan some iets trager, maar over algemeen niet zo'n ramp.
Valt mij op dat het overwegend de grote en veel foto topics zijn waar het some fout gaat.
Vooral als het veel foto's in een post betreft.
als ik me niet vergis kan je ook foto's, per foto tot 6mb opladen.
Zou dat er niks mee te maken kunnen hebben
Valt mij op dat het overwegend de grote en veel foto topics zijn waar het some fout gaat.
Vooral als het veel foto's in een post betreft.
als ik me niet vergis kan je ook foto's, per foto tot 6mb opladen.
Zou dat er niks mee te maken kunnen hebben
oeps...
- Pachydiscus
- Been thanked: 11 times
Ik denk dat de grootte van de foto's er wel mee te maken heeft. Op de Duitse Steinkern mag men enkel en alleen foto's beneden een bepaalde afmeting ( pixels) "hochladen". Ik denk dat dat niet voor niets is.
Ger
Ger
Digger
De stilte op de server (met dank aan de hacker...) heb ik aangegrepen om het een en ander te testen.
Blijkt dat in ieder geval de databases flink geoptimaliseerd konden worden. Dit heb ik grotendeels uitgevoerd voor de belangrijkste databases van de site.
Hopelijk brengt dit resultaat.
@A Huismans: Mocht het niet (voldoende) helpen neem ik je aanbod graag aan.
Blijkt dat in ieder geval de databases flink geoptimaliseerd konden worden. Dit heb ik grotendeels uitgevoerd voor de belangrijkste databases van de site.
Hopelijk brengt dit resultaat.
@A Huismans: Mocht het niet (voldoende) helpen neem ik je aanbod graag aan.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net