filmpje uit Mill
Antw: Antw: Antw: filmpje uit Mill
Tenzij ik op postzegels overstap natuurlijk.maarten schreef:Dat betekent dat de kans klein is dat we ooit je 10.000 bericht mogen begroeten???Jeroen schreef:
Even over die waarschuwingen; ik vind het gezien mijn naieviteit wel erg fijn dat het er door sommigen bij vermeld wordt.
Ik ben zelf namelijk eens vrolijk een berg opgelopen en ben er langs een gladde kant met losliggende stenen en kiezels weer af gaan lopen, die wand werd uiteindelijk zo steil dat ik om moest draaien en eigenlijk bijna perongeluk echt van de berg af viel.
Dat was volledig onverantwoord maar niet op dat moment evident, zo ook dus met wanden en instorten.
groet
Jeroen
Daar in de schiftende ondiepten, tussen oppervlak en afgrond, waar het leven een omweg maakt, kan de vishaak van de logica doel treffen.
-j
-j
Antw: Antw: Antw: Antw: filmpje uit Mill
Ja, kun je doen! Er staan aardige fossielen soms op afgebeeld...Maar wel dodelijk saai!!Jeroen schreef:Tenzij ik op postzegels overstap natuurlijk.maarten schreef:Dat betekent dat de kans klein is dat we ooit je 10.000 bericht mogen begroeten???Jeroen schreef:
Even over die waarschuwingen; ik vind het gezien mijn naieviteit wel erg fijn dat het er door sommigen bij vermeld wordt.
Ik ben zelf namelijk eens vrolijk een berg opgelopen en ben er langs een gladde kant met losliggende stenen en kiezels weer af gaan lopen, die wand werd uiteindelijk zo steil dat ik om moest draaien en eigenlijk bijna perongeluk echt van de berg af viel.
Dat was volledig onverantwoord maar niet op dat moment evident, zo ook dus met wanden en instorten.
groet
Jeroen
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!