Snelheid forum 2012?
Antw: Snelheid forum 2012?
Ik zit gewoon vrolijk op F5 te timmeren en dan gaat het wel (met ondertussen nog wat andere dingen te doen, wanneer de site echt niet wil). Geduld is een schone zaak!
- jordyvanderbeek
- Contacteer:
Ik heb nooit ergens last van. (Moet je ook geen fossielen computer nemen hea
) Niet nu en nog nooit gehad.

Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
Mijn laptop is een half jaar oud, en nog vrijwel leeg (meeste documenten staan op een vaste computer), met een vrij recente versie van Firefox...jordyvanderbeek schreef:
(Moet je ook geen fossielen computer nemen hea)

Ik kan het bovenstaande ook beamen helaas.
Gebruikte tot een jaartje geleden nooit "F5", nu helaas noodzakelijk bij ieder topic wat laadt, meestal vanwege de half grijze foto's.
Heeft iemand al geprobeerd of het met een andere explorer soms beter gaat??
Internet explorer is zowiezo al traag.
Wellicht dat google chrome, safari of firefox een beter alternatief is, iemand hier ervaring mee op de site?
Groeten Ferry
Gebruikte tot een jaartje geleden nooit "F5", nu helaas noodzakelijk bij ieder topic wat laadt, meestal vanwege de half grijze foto's.
Heeft iemand al geprobeerd of het met een andere explorer soms beter gaat??
Internet explorer is zowiezo al traag.
Wellicht dat google chrome, safari of firefox een beter alternatief is, iemand hier ervaring mee op de site?
Groeten Ferry
Verzamelaar van fossiele haaientanden van wereldwijde locaties,voornamelijk Plioceen t/m Eoceen.
Ik sta altijd open voor een leuke haaientanden ruil.
Ik sta altijd open voor een leuke haaientanden ruil.
Nu gaat hij met de snelheid van het licht ,gisteravond met die van een slak.
Theo
Inderdaad traag, vooral bij onderwerpen met foto's. En ik moet ook af en toe de pagina vernieuwen.
Groetjes, Fabienne.
Groetjes, Fabienne.