Vraag ivm fossiel
Vraag ivm fossiel
Hallo,
Ik ben hier totaal nieuw en weet bijna niets af van fossielen. Heb nu al enige tijd iets in mijn bezit en hoopte dat iemand mij hier meer informatie kon geven over wat het juist zou kunnen gaan.
Alvast bedankt!
Antw: Vraag ivm fossiel
Hallo Nieuweling
Je hebt hier een tand van de grootste haai die ooit geleefd heeft, en wel een Megalodon.
als je er iets meer over wilt weten moet je maar eens Googelen.
Weet je nog waar je hem vandaan hebt.?
Is al een leuke tand om een verzameling mee te beginnen
Groetjes Cor
Je hebt hier een tand van de grootste haai die ooit geleefd heeft, en wel een Megalodon.
als je er iets meer over wilt weten moet je maar eens Googelen.
Weet je nog waar je hem vandaan hebt.?
Is al een leuke tand om een verzameling mee te beginnen
Groetjes Cor
Dank u voor de snelle reactie.
Heb dit al sinds mijn kindertijd in mijn bezit en weet dus spijtig genoeg niet meer waar het zou vandaan kunnen komen.
Wat zijn de meest voorkomende plekken waar deze tanden gevonden worden?
Heb dit al sinds mijn kindertijd in mijn bezit en weet dus spijtig genoeg niet meer waar het zou vandaan kunnen komen.
Wat zijn de meest voorkomende plekken waar deze tanden gevonden worden?
Hi
Megalodons worden over de hele wereld gevonden.
De meeste Megalodons van goede kwaliteit komen uit de USA .
Ze kunnen gevonden worden in zee ,op het land en in rivieren . Zoals in rivieren in Carolina,waar duikers ernaar zoeken.
In phosphaat mijnen in Florida en in zee bij Venice beach Florida waar ze ernaar snorkelen.
Als je het forum doorleest kom je ook te weten dat er plaatsen in Nederland en Belgie zijn waar er wel eens gevonden worden ,ze zijn hier wel zeldzamer als in USA
Megalodons worden over de hele wereld gevonden.
De meeste Megalodons van goede kwaliteit komen uit de USA .
Ze kunnen gevonden worden in zee ,op het land en in rivieren . Zoals in rivieren in Carolina,waar duikers ernaar zoeken.
In phosphaat mijnen in Florida en in zee bij Venice beach Florida waar ze ernaar snorkelen.
Als je het forum doorleest kom je ook te weten dat er plaatsen in Nederland en Belgie zijn waar er wel eens gevonden worden ,ze zijn hier wel zeldzamer als in USA
- Triassicpark
- Dino15
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 184 times
mooie tand! heb je hem zelf gevonden? de waarde hangt af van de grote, hoe vaak
hij word gevonden op die vindplaats, de kleur en hoe gaaf hij is. deze zal wel rond de 20/30 euro zitten.
nick
hij word gevonden op die vindplaats, de kleur en hoe gaaf hij is. deze zal wel rond de 20/30 euro zitten.
nick
Trying to find a great white for years now,
still no succes.
still no succes.

Weet jammer genoeg niet meer waar ik hem gevonden heb. Heb deze tand al in mijn bezit sinds ik nog een klein kind was en kan mij totaal niet meer herinneren waar ik hem gevonden zou kunnen hebben.