Aan de Nederlanders...
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Aan de Nederlanders...
@onze zuiderburen
Zie: http://www.nu.nl/binnenland/2182770/ver ... start.html
We gaan bijna beginnen hoor!!
Zie: http://www.nu.nl/binnenland/2182770/ver ... start.html
We gaan bijna beginnen hoor!!

- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
En wordt er nu nog gecompenseerd of hoe zit het? 

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Ik, als geboren Zeeuw, raak er wel een beetje gefrustreerd van, en kan er met m'n verstand nog steeds niet bij dat kostbare landbouwgrond teruggegeven moet worden aan de zee, en dat allemaal omdat Antwerpen zonodig de allerdiepste schepen wil ontvangen.
Waarom moet Nederland steeds een stukje kleiner gemaakt worden ten gunste van de portomonee van Belgie?
Gelukkig heeft iedereen in NL wel geleerd van deze kwestie. Er zal nooit meer genoeg draagvlak gevonden worden om wéér een verdieping uit te voeren, dus ik ben benieuwd wat ze daar in Antwerpen van gaan vinden
Waarom moet Nederland steeds een stukje kleiner gemaakt worden ten gunste van de portomonee van Belgie?
Gelukkig heeft iedereen in NL wel geleerd van deze kwestie. Er zal nooit meer genoeg draagvlak gevonden worden om wéér een verdieping uit te voeren, dus ik ben benieuwd wat ze daar in Antwerpen van gaan vinden

Ik, als geboren Zeeuw, raak er wel een beetje gefrustreerd van, en kan er met m'n verstand nog steeds niet bij dat kostbare landbouwgrond teruggegeven moet worden aan de zee, en dat allemaal omdat Antwerpen zonodig de allerdiepste schepen wil ontvangen.

"want ik heb meer sympathie voor Nederland dan voor onze kunstmatige staat België"
Alé Stijn... I
Ik voel mij daarentegen zeker Belg!
"Doorrekeningen van klimaatmodellen voor Nederland geven een stijging van de zeespiegel in 2050 aan met 15 tot 35 cm t.o.v. 1990"
Nog even geduld!
Duys
Alé Stijn... I
Ik voel mij daarentegen zeker Belg!
"Doorrekeningen van klimaatmodellen voor Nederland geven een stijging van de zeespiegel in 2050 aan met 15 tot 35 cm t.o.v. 1990"
Nog even geduld!
Duys