De NHMM-Paleoartprijs
De NHMM-Paleoartprijs
artistieke talenten onder de fossiel.netters .. ? grijp jullie kans:
Het Natuurhistorisch Museum Maastricht looft dit jaar voor het eerst de NHMM-Paleoartprijs uit, een prijs voor het beste werk op het gebied van paleo-art, specifiek over de Nederlandse prehistorie.
Meer hierover:
http://www.nhmmaastricht.nl/nederlands/ ... tprijs.htm
Het Natuurhistorisch Museum Maastricht looft dit jaar voor het eerst de NHMM-Paleoartprijs uit, een prijs voor het beste werk op het gebied van paleo-art, specifiek over de Nederlandse prehistorie.
Meer hierover:
http://www.nhmmaastricht.nl/nederlands/ ... tprijs.htm
grtn,mike
Antw: De NHMM-Paleoartprijs
Mochten er fossiel.netters meedoen, misschien is het dan ook leuk hier inzendingen te tonen?
Dit klinkt zeker interessant...
Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.
Ik graaf dus ik ben.
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
@ Brammiej
Leuk, als fossiel.netters meedoen, maar ik zou de kunstenaars aan raden om hun kunstwerken niet te tonen VOOR de uitslag. Anders ding je automatisch al niet meer mee. (Zie voorwaarden).
Leuk, als fossiel.netters meedoen, maar ik zou de kunstenaars aan raden om hun kunstwerken niet te tonen VOOR de uitslag. Anders ding je automatisch al niet meer mee. (Zie voorwaarden).
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
Leuk initiatief zeker weten ...
Aleen jammer dat Belgie erbuiten valt ..Gezien het overgrote deel van onze buur Forum -leden ..
Aleen jammer dat Belgie erbuiten valt ..Gezien het overgrote deel van onze buur Forum -leden ..
fossiel-hunter Arno
Antw: Antw: De NHMM-Paleoartprijs
Nouja, het Belgische krijt is grotendeels het zelfde als dat van Maastricht, leuke loop hole om als nog Belgische dieren er in te smokkelen zolang er maar 1 Nederlandse tussen zit.arno schreef:
Leuk initiatief zeker weten ...
Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
Ik graaf dus ik ben.
Ik graaf dus ik ben.
- Skyraider3D
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: De NHMM-Paleoartprijs
En een 2D illustratie gebaseerd op een render gemaakt met 3D software...?Het werk moet een tweedimensionale still zijn, dus schilderijen, tekeningen, etsen, computer-illustaties et cetera zijn allemaal welkom. Alle technieken zijn toegestaan. Driedimensionaal werk en (computer)animaties worden (nog) niet geaccepteerd.
[Bewerkt door Skyraider3D op 29-06-2012 om 01:26 NL]
[url=http://www.aviationart.aero]AviationArt.aero[/url]