Gezocht: Cap Blanc Nez Fossielen
Gezocht: Cap Blanc Nez Fossielen
Speciaal
Gewoon
Ultra-zeldzaam
gastropoden, schelpen, belemieten, ammonieten, nautilussen, haaientanden, wervels, ..
voor alles heb ik alvast een ton ruilfossielen (devoon, krijt, mioceen, ..) of anders klaar .. die het voor je zeker de moeite waard zullen maken!
Cheers,
d
Gewoon
Ultra-zeldzaam
gastropoden, schelpen, belemieten, ammonieten, nautilussen, haaientanden, wervels, ..
voor alles heb ik alvast een ton ruilfossielen (devoon, krijt, mioceen, ..) of anders klaar .. die het voor je zeker de moeite waard zullen maken!
Cheers,
d
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
Antw: Gezocht: Cap Blanc Nez Fossielen
misschien moet je maar eens naar de ruilbeurs op 10 november komen. Daar valt zeker en vast CBN materiaal te grijpen.
mvg stijn
mvg stijn
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
hey stijn,
Normaal gezien kan ik er niet bij zijn (op reis) en daarom had ik hier al een poging willen wagen - als ook op de sticky m.b.t. de ruilbeurs.
Maar daarom: wat had jij nog liggen dat je per se kwijt wil van CBN ?

(bewerking: typo)
[Bewerkt door fitch op 21-09-2012 om 14:01 NL]
Normaal gezien kan ik er niet bij zijn (op reis) en daarom had ik hier al een poging willen wagen - als ook op de sticky m.b.t. de ruilbeurs.
Maar daarom: wat had jij nog liggen dat je per se kwijt wil van CBN ?

(bewerking: typo)
[Bewerkt door fitch op 21-09-2012 om 14:01 NL]
do faillures
do faillures
Beste Dries,
Heb je toch maar even gemaild.
Groetjes,
Gunther
Beste Dries, ik heb interessse in de haaientanden.fitch schreef:
Speciaal
Gewoon
Ultra-zeldzaam
Cheers,
d
Antw: Antw: Gezocht: Cap Blanc Nez Fossielen
@gunter: ik mailde effe terugMega_Lo schreef:Beste Dries, ik heb interessse in de haaientanden.fitch schreef:
Speciaal
Gewoon
Ultra-zeldzaam
Cheers,
d
@niek: had je fossielen van Cap Blanc Nez om mee te ruilen dan?

do faillures
do faillures
Beste Fitch (Dries?),
Ik heb een beperkte,maar wel leuke verzameling van met name gault fossielen. Zoek je nog iets speciaals?
Ik ben op zoek naar 2 tanden uit het Maastrichtiën, liefst uit ENCI of Rooth: squalicorax en mosa. Het is mij na 10 jaar nog steeds niet gegeven deze zelf te vinden, en nu het zoeken in met name ENCI waarschijnlijk binnen enkele jaren verleden tijd is, wordt het tijd het eens op deze manier te proberen.
Groeten,
Dirk
Ik heb een beperkte,maar wel leuke verzameling van met name gault fossielen. Zoek je nog iets speciaals?
Ik ben op zoek naar 2 tanden uit het Maastrichtiën, liefst uit ENCI of Rooth: squalicorax en mosa. Het is mij na 10 jaar nog steeds niet gegeven deze zelf te vinden, en nu het zoeken in met name ENCI waarschijnlijk binnen enkele jaren verleden tijd is, wordt het tijd het eens op deze manier te proberen.
Groeten,
Dirk