mosasaurus eieren

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Maarten
Antw: mosasaurus eieren

Bericht door Maarten » 17 okt 2005, 11:53

fossiel hunder mark schreef:
mijn vader wil me niet geloven dat mosasaurussen eieren leggen:S!!! ze leggen toch eieren he :$:$???

gr mark

ik wil het snel weten!
Mosa\'s waren levendbarend.....

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Bram
Antw: mosasaurus eieren

Bericht door Bram » 13 nov 2005, 15:24

Hoi allemaal,

Ik weet niet of mosa\'s eieren legden of niet. Ik denk dat zolang niemand een mosa ei vind dat mosa\'s levendbarend waren maar ik weet het niet zeker.

Groetjes Bram.

Maarten
Antw: Antw: mosasaurus eieren

Bericht door Maarten » 13 nov 2005, 18:49

bram schreef:
Hoi allemaal,

Ik weet niet of mosa\'s eieren legden of niet. Ik denk dat zolang niemand een mosa ei vind dat mosa\'s levendbarend waren maar ik weet het niet zeker.

Groetjes Bram.
Mosa\'\'s waren volledig aangepast aan het water (net als ichthyo\'s), ook zijn er fossielen aangetroffen die er op duiden dat ze levendbarend waren. Verder waren er nogal wat soorten die in diepe zeeen leefden, dus geen land in buurt. Waar ik al mee begon: die gasten konden op het land niet uit de weg, kijk maar eens naar het skeltet en een goede reconstructie!!

Maarten

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Gesloten