- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Avatar Politie
Mijn god, ik zal het meteen melden! Dit kan natuurlijk niet door de beugel.scherven schreef:
hallo die onzin staat onder Nieuwe berichten.
Gr.Ben
Het is namelijk niet nieuw dat de avatar politie bijzonder streng toekijkt op het naleven van de juiste voorschriften. Misschien staat het beter gewoon op de homepage.

Maar kom, er zijn grotere drama's. En als je cassant wil zijn en geen stijlbreuk apprecieert, bedenk dan dit: scherven brengen geluk. Of kies gewoon een avatar. Wel even je keuze hier komen toelichten dan.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
In een democratische rechtstaat zou dit werken, hier vrees ik dat u toch zal moeten voorkomen, jongeheer!Stan schreef:
Wat betreft mijn naamkeuze beroep ik mij op mijn zwijgrecht.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Antw: Antw: Avatar Politie
Frederik schreef:In een democratische rechtstaat zou dit werken, hier vrees ik dat u toch zal moeten voorkomen, jongeheer!Stan schreef:
Wat betreft mijn naamkeuze beroep ik mij op mijn zwijgrecht.
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is!
intresse ligt voornamelijk in haaientanden uit nederland/belgie
En ik die dacht dat het een een kievitsei was met een potske, 'k zat er ferm aast, de polies zal er ook wel naast zittenNixje schreef:
Mijn avatar is een koekiemonster want ik heb namelijk een ander monster als mascotte vroeger was het ook een koekiemonster tegenwoordig een haaientanden monster. Maar de politie mag mij bellen mochten. Ze het er niet mee eens zijn.
Theo
Antw: Antw: Antw: Avatar Politie
Grappig manTheo schreef:En ik die dacht dat het een een kievitsei was met een potske, 'k zat er ferm aast, de polies zal er ook wel naast zittenNixje schreef:
Mijn avatar is een koekiemonster want ik heb namelijk een ander monster als mascotte vroeger was het ook een koekiemonster tegenwoordig een haaientanden monster. Maar de politie mag mij bellen mochten. Ze het er niet mee eens zijn.
Antw: Antw: Antw: Antw: Avatar Politie
Neen, echt sorry als ik je daarmee kwets, ik dacht werkelijk dat het een kievits ei was zoek maar eens op en kijkNixje schreef:Grappig manTheo schreef:Nixje schreef:
En ik die dacht dat het een een kievitsei was met een potske, 'k zat er ferm aast, de polies zal er ook wel naast zitten
Theo
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Avatar Politie
Mijn reactie op het forum zal je niet meer zien. Bedankt mogt ik je ooit ergens tegen zorg ik dat ik me (ei) bij heb.Theo schreef:Neen, echt sorry als ik je daarmee kwets, ik dacht werkelijk dat het een kievits ei was zoek maar eens op en kijkNixje schreef:Grappig manTheo schreef:Nixje schreef:
En ik die dacht dat het een een kievitsei was met een potske, 'k zat er ferm aast, de polies zal er ook wel naast zitten
- Hieronymus
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Avatar Politie
Maar enfin wat is dat hier nu toch op't forum, jongens toch.Nixje schreef:
Mijn reactie op het forum zal je niet meer zien. Bedankt mogt ik je ooit ergens tegen zorg ik dat ik me (ei) bij heb.

Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com
Antw: Avatar Politie
Hoi,
Zo'n 8 jaar geleden vond ik op het strand een trivia. Het was in de Panne, Belgie. Al die tijd bewaard tot ik 2,5 jaar geleden de trivia tegenkwam zoals op de foto, Niveria quadripunctata. De aantrekkingskracht ontstond en in een doosje in een doosje in een doosje vond ik de trivia terug uit Belgie. De verslaving begon en afgelopen maandag kwam daar de 8500e bij. De naam Brammiej is mijn nickname, daar Bram al was gebruikt bij een ander lid
Groetjes Bram
Zo'n 8 jaar geleden vond ik op het strand een trivia. Het was in de Panne, Belgie. Al die tijd bewaard tot ik 2,5 jaar geleden de trivia tegenkwam zoals op de foto, Niveria quadripunctata. De aantrekkingskracht ontstond en in een doosje in een doosje in een doosje vond ik de trivia terug uit Belgie. De verslaving begon en afgelopen maandag kwam daar de 8500e bij. De naam Brammiej is mijn nickname, daar Bram al was gebruikt bij een ander lid

Groetjes Bram
gigi schreef:
Dat degene zonder avatar maar niet denken dat ze veilig zijn.....de Avatar-Politie zal zich sowieso afvragen waarom en wat hebben de avatarloze te verbergen!
Hallo Allemaal,
Ik wacht het allemaal wel af.
mochten ze bij mij langs komen, dan heb ik in de schuur nog wel een berg onuitgezocht zeef residu liggen.
Ik sluit ze daar gewoon op en zet ze op water en brood.
Ik laat ze er pas weer uit als alles uitgezocht is.
Groeten Hans
Hans