GEODE BEURS 16 MAART
GEODE BEURS 16 MAART
Wie gaat er 16 maart naar de geode beurs ik namelijk wel maar het lijkt me leuk. Sommige van jullie die daar naar toe gaan daar in het echt te ontmoeten en bijvoorbeeld tips en kennis uit te wisselen hoor graag de reacties
GR. Dominiek
[Bewerkt door dominiek op 20-02-2013 om 13:31 NL]
GR. Dominiek
[Bewerkt door dominiek op 20-02-2013 om 13:31 NL]
Keep looking evry time
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Antw: GEODE BEURS 16 MAART
Normaal gesproken ben ik daar altijd wel even te vinden, maar aangezien het nu een week voor mn trouwen is, weet ik niet zeker of ik er tijd genoeg voor heb.
Groeten, Gerard
Groeten, Gerard
Antw: Antw: GEODE BEURS 16 MAART
Gefeliciteert!gverwey schreef:
Normaal gesproken ben ik daar altijd wel even te vinden, maar aangezien het nu een week voor mn trouwen is, weet ik niet zeker of ik er tijd genoeg voor heb.
Groeten, Gerard
Ja daar zijn fossielen hier is een link http://www.geodezwijndrecht.nl/ .Mega_Lo schreef:
Zijn er bij die beurs ook fossielen?
Ik ben er denk ik ook te vinden.
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Gefeliciteerd!gverwey schreef:
Groeten, Gerard
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Niet veel, meestal maar 2 of 3 tafels, verder soms een verdwaalde tussen alle mineralen. Maar er kan er maar net wat voor je tussen zitten, niet?Mega_Lo schreef:
Zijn er bij die beurs ook fossielen?
Mega_Lo en mendel, bedankt

[Bewerkt door gverwey op 03-02-2013 om 10:40 NL]
gefeliciteerd!!!!!!gverwey schreef:
Groeten, Gerard
Trouw niet om het geld, je kunt het goedkoper lenen.

groetjes
Aaron
PS: als je eens niet weet wat te doen: http://www.leukespreuk.nl/spreuken_huwelijk.htm

[Bewerkt door Adron op 03-02-2013 om 11:20 NL]
Nullus finis longius si quod facis delectaris
Ik zal er ook zijn dit weekend op de beurs om wat stukken uit mijn verzameling te verkopen. Mochten er nog specifieke wensen zijn dan kan je me altijd mailen! Ik neem in ieder geval een hoop haaientanden en pleistoceen botmateriaal mee. Het lijkt me leuk om een aantal van jullie daar te ontmoeten!
Mvg. Ivo
Mvg. Ivo
zoeken is leven, leven is zoeken
Leuk dat je er heen gaat hoe zie je er uit zou je graag ontmoeten en neem je ook kiezen
mee heb er nog geen van wolharig of mammoet.
GR. Dominiek
mee heb er nog geen van wolharig of mammoet.
GR. Dominiek
Keep looking evry time