evolutie witte haai
- happybrontosaur
Antw: evolutie witte haai
Zoals de titel van dit onderwerp suggereert zou hier eerder een discussie over de evolutie van de witte haai thuishoren ipv een uiteenzetting over alle mogelijke tekstverwerkingsprogramma\'s. Het lijkt hier wel een forum voor pc geeks !
- Mammoetkies
M@mmoetkiespedro schreef:
Na een vraag over de evolutie van de Witte Haai op dit forum, werd ik verwezen naar de de site van elasmo voor een uitgebreid artikel over dit onderwerp. Dit was zo interessant, dat ik enige tijd heb besteed aan het maken van een pdf van dit artikel. Heeft iemand interesse om deze via de mail te ontvangen.
[Bewerkt door Pedro op 22-11-2005 om 23:02 NL]
Ond@nks mijn n@@m wil ik gr@@g ook een m@iltje ontv@ngen.
aukeflorian@planet.nl
Alv@st bed@nkt
Gr. Auke-Florian
- Hieronymus
- Contacteer:
me too please, alvast bedankt!!
Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
Antw: Antw: evolutie witte haai
Ten eerste in de forumregels staat dat er over aanverwante onderwerpen gediscussieerd mag worden. Ik vind dit een aanverwant onderwerp, omdat pdf en computers in het algemeen tegenwoordig een wezenlijk onderdeel vormen van de hobby (bij sommige personen).happybrontosaur schreef:
Zoals de titel van dit onderwerp suggereert zou hier eerder een discussie over de evolutie van de witte haai thuishoren ipv een uiteenzetting over alle mogelijke tekstverwerkingsprogramma\'s. Het lijkt hier wel een forum voor pc geeks !
Ten tweede als je iets niet leuk vind of je hebt er geen binding mee, dan lees je het toch niet.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
- Hieronymus
- Contacteer:
bedankt pedro, zeer knap gedaan!!!!!!!!!!
Rhaetian Lorraine Region
Euh allemaal goed en wel, maar de titel is wel de evolutie van de witte haai. Ik ken daar wel iets van, maar heb er hier op deze pagina nog weinig over gelezen:)
Als men er geen binding mee heeft hoeft men het niet te lezen, maar als de titel evolutie witte haai noemt:)...verwacht men niets over computers te lezen.
Als men er geen binding mee heeft hoeft men het niet te lezen, maar als de titel evolutie witte haai noemt:)...verwacht men niets over computers te lezen.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Uiteraard sluit ik me aan bij Somniosus, al zal iedereen het er hier over eens zijn dat een beetje van het onderwerp afwijken geen kwaad kan. Trouwens, dit topic biedt een schat aan informatie over de evolutie van de witte haai!
Je hoeft enkel te zeggen: \'stuur mij ook zo\'n pdf-je\'.
Je hoeft enkel te zeggen: \'stuur mij ook zo\'n pdf-je\'.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Mammoetkies
Mammoetkiespedro schreef:
Na een vraag over de evolutie van de Witte Haai op dit forum, werd ik verwezen naar de de site van elasmo voor een uitgebreid artikel over dit onderwerp. Dit was zo interessant, dat ik enige tijd heb besteed aan het maken van een pdf van dit artikel. Heeft iemand interesse om deze via de mail te ontvangen.
[Bewerkt door Pedro op 22-11-2005 om 23:02 NL]
Vet cool man!
helemaal gelezen. Je kan me alles vragen maar ik weet het. Supper!!!!!
Gr. Auke-Florian

Toen we s\'middags in Zwolle door het museum liepen,kwam deze haai net boven water.We waren nog flink nat,van de enorme staartslag water die hij onze kant opmepte.
Bijna verlamt van schrik was ik nog net bij machte dit plaatje te schieten.Op deze discussie(evolutie witte haai) kon en mocht dit niet ontbreken,ennnnn ,het bewijst dat je de witte haai overal kan tegenkomen ... zelfs in een koud,mistig,miezerig Zwolle.
Theo
[Bewerkt door Theo op 11-12-2005 om 20:49 NL]
Theo
mooi plaatje!!
je stond hopelijk niet zo dicht bij als het lijkt?!? :p
je stond hopelijk niet zo dicht bij als het lijkt?!? :p
het zit me nooit mee he