Zou dit een kaakje kunnen zijn?
- SantanaFormatie
- Been thanked: 1 time
Antw: Antw: Antw: Kaak hond
Hoi Stefan,Extincthunter schreef:SantanaFormatie schreef:Hoi,Extincthunter schreef:
Ik heb vorig jaar deze kaak gevonden aan de kust van blankenberge.
Is gedetermineerd als een hondenkaak
En Vind ze toch wel wat op elkaar gelijken
Groeten
Naturalis had deze kaak voor mij gedetermineerd na deze te bekijken. En kwam met de conclusie van een honden (hondachtige) kaak
Grtz stefaan
Stefaan
Leuke vondst, ook zonder kiezen.
Toch betwijfel ik of het hier gaat om een hondachtige. De reden waarom ik twijfel is door de kleine kanaaltjes bij de molar (denk m1). Daardoor denk ik dat het misschien mogelijk om een materachtige gaat.
Gr,
Sander
Ik twijfel niet over dat jouw kaak niet van een hondachtige is maar die gevonden is op de maasvlakte.
Ik was vergeten dat de foto niet mee gekopieerd wordt bij een quote. Ik wilde de foto meenemen omdat ik vind dat er toch iets van verschil lijkt tussen de gevonden kaak en de hondenkaak. Het was juist positief bedoeld. Sorry voor de verwarring.
Gr,
Sander
@ Systeembeheer: Ik heb mijn eerste bericht verwijderd in de hoop mijn verkeerde quete te verwijderen uit het topic. Nu is alleen mijn eerste bericht verwijderd.
[Bewerkt door SantanaFormatie op 11-05-2013 om 22:10 NL]
Keep searching because everything is never as it seems.
- Extincthunter
Antw: Antw: Antw: Antw: Kaak hond
SantanaFormatie schreef:Hoi Stefan,Extincthunter schreef:SantanaFormatie schreef:Hoi,Extincthunter schreef:
Ik heb vorig jaar deze kaak gevonden aan de kust van blankenberge.
Is gedetermineerd als een hondenkaak
En Vind ze toch wel wat op elkaar gelijken
Groeten
Naturalis had deze kaak voor mij gedetermineerd na deze te bekijken. En kwam met de conclusie van een honden (hondachtige) kaak
Grtz stefaan
Stefaan
Leuke vondst, ook zonder kiezen.
Toch betwijfel ik of het hier gaat om een hondachtige. De reden waarom ik twijfel is door de kleine kanaaltjes bij de molar (denk m1). Daardoor denk ik dat het misschien mogelijk om een materachtige gaat.
Gr,
Sander
Ik twijfel niet over dat jouw kaak niet van een hondachtige is maar die gevonden is op de maasvlakte.
Ik was vergeten dat de foto niet mee gekopieerd wordt bij een quote. Ik wilde de foto meenemen omdat ik vind dat er toch iets van verschil lijkt tussen de gevonden kaak en de hondenkaak. Het was juist positief bedoeld. Sorry voor de verwarring.
Gr,
Sander
@ Systeembeheer: Ik heb mijn eerste bericht verwijderd in de hoop mijn verkeerde quete te verwijderen uit het topic. Nu is alleen mijn eerste bericht verwijderd.
[Bewerkt door SantanaFormatie op 11-05-2013 om 22:10 NL]
Ok ja was even in de war door alle quotes
Groeten
Stefaan
Met schop en zeef in de hand zeef ik alle tanden uit het zand :)
-
- Been thanked: 45 times
Antw: Zou dit een kaakje kunnen zijn?
Hallo, gezien de afmeting en de vorm denk ik aan een otter. Ik moet het om zeker te zijn van dichtbij zien.
Charlie
Charlie
Charlie
-
- Been thanked: 45 times
Hallo, gezien de afmeting en de vorm denk ik aan een otter. Ik moet het om zeker te zijn van dichtbij zien.
Charlie
Charlie
Charlie
Een otter is een rover 
[Bewerkt door Compso op 13-05-2013 om 12:50 NL]

[Bewerkt door Compso op 13-05-2013 om 12:50 NL]
Compsognathus