determineren aan huis
Antw: determineren aan huis
Ik ben het helemaal eens met Nijntje, fossielen zoeken moet je doen wanneer het nog kan en over een paar jaar is het misschien gedaan in Doel enz. Vandaar dat ik morgen eens ga zoeken in Doel en hopelijk vind ik de juiste plek waar de tandjes zitten.
Dat blijkt uiteindelijk niet zo simpel te zijn lijkt mij uit verschillende verslagen op dit forum.
We zullen wel zien.
Mijn man gaat mee voor de vogeltjes te bestuderen en die zijn daar genoeg, dus er zal altijd wel iemand zijn die de trip de moeite zal vinden. Spijtig van de Dinodolsjes dat ze op de verkeerde plek zaten.
Van Nederland is het toch wel even verder rijden dan van Ekeren (Belgie).Groetjes en morgen hoor je wel van mij hoe het geweest is.
Groetjes...
Ilse
Dat blijkt uiteindelijk niet zo simpel te zijn lijkt mij uit verschillende verslagen op dit forum.
We zullen wel zien.
Mijn man gaat mee voor de vogeltjes te bestuderen en die zijn daar genoeg, dus er zal altijd wel iemand zijn die de trip de moeite zal vinden. Spijtig van de Dinodolsjes dat ze op de verkeerde plek zaten.
Van Nederland is het toch wel even verder rijden dan van Ekeren (Belgie).Groetjes en morgen hoor je wel van mij hoe het geweest is.
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!
- Jan Losser
Klopt, vinplaatsen verdwijnen na verloop van tijd maar dat geldt ook voor lezingen, niet alles is of wordt gepubliceerd. Bij sommige vindplaatsen kun je ook nog een dag later genoeg vinden. Maar ja soms kriebelt het bij ook en dan moet ik ook zoeken .Er dan is niemand die me dan tegen houdt, ik je dus wel heel goed begrijpen.
Zonder verleden geen toekomst
ik snap dat iedereen druk is
dus ikdacht zo dan neem ik ze mee naar de WTKG vergadering
maar wie komen er dan ?
ikzelf en ik neem in iedergeval een stuk of 4 schelpjes mee voor determinatie
maar wie kan mij daar nog verder helpen met tanden en of botten ?
dus ikdacht zo dan neem ik ze mee naar de WTKG vergadering
maar wie komen er dan ?
ikzelf en ik neem in iedergeval een stuk of 4 schelpjes mee voor determinatie
maar wie kan mij daar nog verder helpen met tanden en of botten ?
het schattige nijntje vind de mooiste
schatten
schatten
Denk niet dat jij er veel aan zult hebben, maar ik zit er over te denken ook te komen. ik heb vernomen dat het gehele natuurmuseum aan Mill gewijd zal zijn, dus daar ben ik wel benieuwd naar!
magoed, misschien kan ik je wat helpen met haaientanden, hoewel ik denk dat er anderen zullen zijn die er veel meer verstand van hebben.
magoed, misschien kan ik je wat helpen met haaientanden, hoewel ik denk dat er anderen zullen zijn die er veel meer verstand van hebben.
Post mortem we sort 'em!
nou het is in iedergeval erg leuk dat u mailt
ik zal eens kijken of ik ngo vraagstukken uit mill heb
ik zal eens kijken of ik ngo vraagstukken uit mill heb
het schattige nijntje vind de mooiste
schatten
schatten