KING KONG

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gesloten
Mega shark
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times
KING KONG

Bericht door Mega shark » 17 dec 2005, 10:52

Ga vandaag om half 3 naar..... KING KONG van Peter Jackson!. De film schijnt nogal een succes te zijn. De film draait natuurlijk om de reusachtige aap: kong. Kong woont op het prehistorische eiland Skull, waar ook behalve kong, andere reusachtige wezens voorkomen, waaronder reusachtige insecten en enorme dinosauriers zoals de koning der tiranhagedissen: T-rex.(die in de film V-Rex worden genoemd).King Kong duurt zo\'n 3 uur,maar dat heb ik er zekerrrr voor over.

-------------------------------------------
Meer info over de film vindt je hier op deze site: http://www.kingkongmovie.com/
--------------------------------------------
Verder lijkt me het een leuke film en een geslaagde invulling van de dag.

Mega Shark

Zoekt, en gij zult vinden!

Mega shark
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times
Antw: KING KONG

Bericht door Mega shark » 17 dec 2005, 11:00

Afbeelding

Hier nog een plaatje van kong (hier vecht kong tegen de T-rex)

Zoekt, en gij zult vinden!

Pedro

Bericht door Pedro » 17 dec 2005, 11:15

Als echte filmliefhebber kan ik alleen maar zeggen: DOEN!
Het moet een fantastisch goede film zijn, ook al is het script vrijwel identiek aan de twee vorige KIng Kong films. Bij de iets minder jongeren, zeker bekend.
Ik ben vooral benieuwd naar de verbeteringen van de dino\'s tov van Jurassic Parc. In de aangeboden trailers zag het er helemaal te gek uit. Toch zijn er critici die aangeven dat het niet zo veel beter is als toen. Ik kan het me eigenlijk bijna niet voorstellen. Er is toch heel wat verbeterd in de software (Alias Maja) en de technieken.

Pedro Janssen
Venray

Isis
Contacteer:

Bericht door Isis » 17 dec 2005, 12:39

Ik ga volgende week - dus voor komende dagen - Please geen spoilers!!! (oftewel niets verklappen svp).

Vol verwachting klopt mijn hart: 170 minuten brute aap/t-rex actie. Cool!

GIMME A HUG!
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/

Supergraver

Bericht door Supergraver » 17 dec 2005, 15:28

Ik ben gisteren geweest en het is een absolute topfilm! Ik ga hem denk ik op dvd aanschaffen.

Gr

Martijn

karins

Bericht door karins » 17 dec 2005, 15:58

ik ga komende vrijdag en ik heb hem ook al op dvd besteld (kopie). ik ben er helemaal van overtuigd dat het een toppertje is idd. hoor ook alleen maar positieve berichten ervan dus ik ben heel benieuwd. smullen!!

Gesloten