Fossielen Luxemburg
Fossielen Luxemburg
Na die hele berg materiaal uit België door gewerkt te hebben, ging ik nog even wat materiaal uit Larochette, Luxemburg doorspitten. Het viel me nu op dat er veel Crinoïden aanwezig zijn in de steen(nog geen foto). Ook viel het me op dat er nog enkele kleinere schelpjes in de Gryphaea arcuata zitten. De bovenstaande foto is er daar een van. Weet iemand om welke soort het gaat?
Marijn
Antw: Fossielen Luxemburg
Op het eerste oog lijkt het me een bivalve te zijn. Helaas heb ik daar geen boekje over 

Antw: Antw: Fossielen Luxemburg
Het deed mij zelfs denken aan een recente bivalve die ik wel eens op het strand vind. Ik was vergeten te zeggen dat het hier gaat om Jura gesteente.GdeReijke schreef:
Op het eerste oog lijkt het me een bivalve te zijn. Helaas heb ik daar geen boekje over
Marijn
- hubertus68
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 305 times
Antw: Fossielen Luxemburg
Hoi Marijn,
Laat mij een ding adviseeren: Je moet de fossielen op jouw fotos dichter bij halen!! Op de foto zie ik meer liniaal dan fossiel. Het zou een oestertje kunnen zijn...
Groeten Oliver
Laat mij een ding adviseeren: Je moet de fossielen op jouw fotos dichter bij halen!! Op de foto zie ik meer liniaal dan fossiel. Het zou een oestertje kunnen zijn...
Groeten Oliver
Ik probeerde een nieuwe betere foto te maken, maar dat lukte niet.hubertus68 schreef:
Hoi Marijn,
Groeten Oliver
Marijn
maar hij word er niet groter op......mega_Lo schreef:
Ik heb hem wat gecropped voor je.
hij is wel een beetje wazig.
- Hieronymus
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Fossielen Luxemburg
Uiteraard niet, je werkt immers niet met het originele fotobestand maar met de geresizede versie die hier staatmega_Lo schreef:maar hij word er niet groter op......mega_Lo schreef:
Ik heb hem wat gecropped voor je.
hij is wel een beetje wazig.

Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com