Verschillende wervels Cadzand?
Verschillende wervels Cadzand?
Hallo,
Ik heb 3 verschillende wervels.
Is er een verschil?
Als ja: Wat verschilt er?
Als nee: Wat is dan de Latijnse naam voor die wervels?
DANKU

Ik heb 3 verschillende wervels.
Is er een verschil?
Als ja: Wat verschilt er?
Als nee: Wat is dan de Latijnse naam voor die wervels?
DANKU

Amateur
Antw: Verschillende wervels Cadzand?
hey dylan,
ik merk echt wel een stevige portie interesse bij je!
misschien een tip voor de komende feestdagen: een of andere boekjes, gidsen over haaientanden/andere fossielen, ik zou eens een hint links of rechts laten vallen bij je ouders
ik merk echt wel een stevige portie interesse bij je!
misschien een tip voor de komende feestdagen: een of andere boekjes, gidsen over haaientanden/andere fossielen, ik zou eens een hint links of rechts laten vallen bij je ouders

Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
Ik ben nu een atelier aan het bouwen met mijn vader van kasten die we niet meer gebruiken. Mijn grootvader was vroeger drukker. We kregen van hem een drukkerkast(zeer handig om fossielen te plaatsen). Ik ben nu alle haaientanden en andere kleine fossielen in die kast aan het plaatsen. Nu val ik op verschillende wervels.(ik klasseer ze per soort, maar nu val ik op verschillende wervels.
Dus vraag ik hulp aan het forum (daarvoor dient het):D

Dus vraag ik hulp aan het forum (daarvoor dient het):D
Amateur
- Hieronymus
- Contacteer:
een goede hint, denk ik toch, is het boekje van Dick Nolf van tertiaire haaientanden van België ofzo, ik heb het besteld bij het kbin(wel de franse versie)
ik ben benieuwd wat er allemaal instaat maar ik denk toch dat het een hulp voor je kan zijn. Over de wervels, ik denk dat het moeilijk is om zoiets te determineren aangezien er niet veel over de afkomst geweten is denk ik, ale ik weet er toch niets over behalve dan dat degen die je vind in zeeuws vlaanderen meestal vrij klein zijn en aan een beenvis toebehoren dacht ik.
ik ben benieuwd wat er allemaal instaat maar ik denk toch dat het een hulp voor je kan zijn. Over de wervels, ik denk dat het moeilijk is om zoiets te determineren aangezien er niet veel over de afkomst geweten is denk ik, ale ik weet er toch niets over behalve dan dat degen die je vind in zeeuws vlaanderen meestal vrij klein zijn en aan een beenvis toebehoren dacht ik.
Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com
Danku voor deze hint.
En, jah!
Ik ben inderdaad iets vergeten.
Ze komen uit Cadzand
En, jah!
Ik ben inderdaad iets vergeten.
Ze komen uit Cadzand
Amateur
Wervels zijn zeer moeilijk op soortnaam te determineren, zeker als die van Cadzand komen. Zien er alleszins beenvis uit.