Foto van jezelf draad.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Foto van jezelf draad.
Interesse, absoluut. Veel interesse zelfs, ook als het over onmenselijke uren gaat. 

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Ook wij hebben interesse 
Hier in de buurt (midden belgisch limburg) komt de gladde slang nog voor, op de mechelse heide bijvoorbeeld. Maar helaas nog nooit gezien...
Onmogelijke uren geen probleem...

Hier in de buurt (midden belgisch limburg) komt de gladde slang nog voor, op de mechelse heide bijvoorbeeld. Maar helaas nog nooit gezien...
Onmogelijke uren geen probleem...
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Ook wij hebben interesse.
Vroeg opstaan geen probleem.
Cheers,
Paul
Vroeg opstaan geen probleem.
Cheers,
Paul
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
stronger.........and wiser
Pedro,
Ik ga graag eens mee Adders kijken!
groeten Pepijn
Ik ga graag eens mee Adders kijken!
groeten Pepijn
GIMME A HUG!
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
nou mooi om te zien dat er meer natuurfanaten zijn !
tuurlijk erg leuk zo\'n idee
tuurlijk erg leuk zo\'n idee
het schattige nijntje vind de mooiste
schatten
schatten
Hallo natuurfanaten.
Voor de liefhebbers;,op onze ringplek komen
ook ringslangen voor en een stukje verderop kun je op een zonnige dag aardig wat adders tegenkomen.
Dus leuk te combineren.
en wat Maarten zegt is waar, er komen steeds meer ijsvogels en ze zijn van de rode lijst gehaald,maar toch blijft het een prachtige vogel.
Willem
je kan nooit alles vinden.
Het ligt niet in de bedoeling om echt vroeg te beginnen met zo\'n addertrip, ik denk aan 10 uur. Trouwens er is op die dag nog veel meer te zien wat betreft amfibieen en reptielen. De \"excursie\" zou ik dan in het Meinweggebied willen houden voor de zuidelijken onder ons en voor de anderen waarschijnlijk ergens op de veluwe.
Dus als diegenen die nu kenbaar hebben gemaakt om mee te gaan, willen aangeven welk deel hun voorkeur heeft, dan maakt het mij iets makkelijker. Vanwege mogelijk te veel animo (meer dan twee keer 5 personen red ik niet), wie het eerst is wie het eerst maalt.
Willem, bedankt voor het aanbod, maar als ik moet gokken, ring je ergens in het fochteloerveen. Dat vind ik toch net te ver weg voor een excursie.
Dus als diegenen die nu kenbaar hebben gemaakt om mee te gaan, willen aangeven welk deel hun voorkeur heeft, dan maakt het mij iets makkelijker. Vanwege mogelijk te veel animo (meer dan twee keer 5 personen red ik niet), wie het eerst is wie het eerst maalt.
Willem, bedankt voor het aanbod, maar als ik moet gokken, ring je ergens in het fochteloerveen. Dat vind ik toch net te ver weg voor een excursie.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
Oeps...
Hoe noemt deze toppic nu weeral??????
Waar blijven dan die fotookes van jullie zelf?
Groetjes...
Ilse
Hoe noemt deze toppic nu weeral??????
Waar blijven dan die fotookes van jullie zelf?
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!
Hoi Pedro,
Ik hou me aanbevolen voor een addertrip op de Veluwe, da\'s aardig te behappen vanuit Arnhem.
Gegroet,
Erik
Ik hou me aanbevolen voor een addertrip op de Veluwe, da\'s aardig te behappen vanuit Arnhem.
Gegroet,
Erik