Prachtige site en nu nog supersnel ook hoe wordt dit betaald?
Prachtige site en nu nog supersnel ook hoe wordt dit betaald?
Naast dat er, volgens mij, een enorme hoeveelheid tijd en werk in het: ontwikkelen, "in de lucht houden", en het in goede banen leiden van het forumverkeer,gaat zitten. Moeten er toch ook de nodige kosten worden gemaakt voor een en ander!
Wie betaalt dit / betalen dit?
Graag wil ik weten hoe ik een bescheide financiele bijdrage aan www.Fossiel.net (fossielnet) kan doneren en roep anderen, die zich dat kunnen permiteren, op hetzelfde te doen
Peter
[Bewerkt door donckey op 27-07-2013 om 17:38 NL]
Wie betaalt dit / betalen dit?
Graag wil ik weten hoe ik een bescheide financiele bijdrage aan www.Fossiel.net (fossielnet) kan doneren en roep anderen, die zich dat kunnen permiteren, op hetzelfde te doen

Peter
[Bewerkt door donckey op 27-07-2013 om 17:38 NL]
donckey
Antw: Prachtige site en nu nog supersnel ook hoe wordt dit betaald?
hallo Peter,
goed idee! Een mogelijkheid is dat de persoon die dat kan, enkele fossielen uit zijn verzameling uitzoekt die weg mogen. Die fossielen worden hier dan geveild. De winnende bieder krijgt de fossielen en de site krijgt de opbrengst. Dus hetgene wat de koper geboden heeft.
De 'verkoper' van de fossielen wint hier niks mee. Maar geeft het dus aan de site.
groetjes
Aaron
[Bewerkt door Adron op 27-07-2013 om 22:22 NL]
goed idee! Een mogelijkheid is dat de persoon die dat kan, enkele fossielen uit zijn verzameling uitzoekt die weg mogen. Die fossielen worden hier dan geveild. De winnende bieder krijgt de fossielen en de site krijgt de opbrengst. Dus hetgene wat de koper geboden heeft.
De 'verkoper' van de fossielen wint hier niks mee. Maar geeft het dus aan de site.
groetjes
Aaron
[Bewerkt door Adron op 27-07-2013 om 22:22 NL]
Nullus finis longius si quod facis delectaris
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Leuk idee Aaron,en wie betaald de verzendkosten,de koper of de verkoper ?
GR
GR
strandjutters
Donckey,
je kan ook fossielen geven aan Fossiel.net die die dan verkopen in hun shop.
Duys
Duys
Antw: Antw: Prachtige site en nu nog supersnel ook hoe wordt dit betaald?
hallo Pascal,strandjutters schreef:
Leuk idee Aaron,en wie betaald de verzendkosten,de koper of de verkoper ?
GR
het is niet mijn idee

groetjes
Aaron
inderdaad maar dan ben je niet zeker dat ze verkocht geraken. Dan zal Herman op den duur een kamer vol fossielen hebben die weg moetenDuys schreef:
Donckey,
Duys

- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Klinkt mooi op papier
.
GR.
(Misschien in NOV wat fossielen afgeven aan het bestuur,die er dan wat munt kunnen uitslaan in de schop )

GR.
(Misschien in NOV wat fossielen afgeven aan het bestuur,die er dan wat munt kunnen uitslaan in de schop )
strandjutters
Niet alleen op papier!strandjutters schreef:
Klinkt mooi op papier.

groetjes
Aaron
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Hey iedereen,
Leuk dat jullie het gedane werk zo appreciëren! Over de vraag hoe dit gefinancieerd wordt, kan ik kort zijn. Het gedane werk is 100% vrijwilligerswerk. We geloven sterk dat er een grote vraag is naar een platform als dit, en denken dat het netwerk dat hieruit ontstaat een hoop opbrengt (in natura dan, kennis, plezier en contacten) voor iedereen die participeert, en dus ook voor ons
We werken op dit ogenblik niet met sponsors, en je ziet hier dan ook geen reclamebanners. Een deel van de kosten wordt inderdaad gedragen door de shop. Ook staan we met een standje op de komende fossielenbeurs.
Gulle bijdragen zijn zeker welkom, en als dat kan gebeuren op een manier waar iedereen beter van wordt (vb. met een verkoop waarbij een percentje naar fossiel.net gaat), vinden we dat zeker een fijn initiatief! Donaties voor de shop zijn ook een goed idee.
[Bewerkt door Frederik op 28-07-2013 om 10:31 NL]
Leuk dat jullie het gedane werk zo appreciëren! Over de vraag hoe dit gefinancieerd wordt, kan ik kort zijn. Het gedane werk is 100% vrijwilligerswerk. We geloven sterk dat er een grote vraag is naar een platform als dit, en denken dat het netwerk dat hieruit ontstaat een hoop opbrengt (in natura dan, kennis, plezier en contacten) voor iedereen die participeert, en dus ook voor ons

We werken op dit ogenblik niet met sponsors, en je ziet hier dan ook geen reclamebanners. Een deel van de kosten wordt inderdaad gedragen door de shop. Ook staan we met een standje op de komende fossielenbeurs.
Gulle bijdragen zijn zeker welkom, en als dat kan gebeuren op een manier waar iedereen beter van wordt (vb. met een verkoop waarbij een percentje naar fossiel.net gaat), vinden we dat zeker een fijn initiatief! Donaties voor de shop zijn ook een goed idee.
[Bewerkt door Frederik op 28-07-2013 om 10:31 NL]
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)