zeven aan de waal?
Antw: zeven aan de waal?
dit zijn de foto`s dan Ziepe ik hoop dat je aan deze foto`s meer hebt.
morgen ga ik gericht op steenkool fossielen zoeken, ik zag in boxtel in het museum zo een mooi fossiel in steenkool, dat ik het wat serieuzer ga proberen.
Antw: Antw: zeven aan de waal?
ja Kevin, ik ben nog bezig met het residu maar tot nu toe zit ik aan de 12 tanden een heleboel otolietten en wat ditjes en datjes.kevin1997 schreef:
nog wat gevonden in mill???
gr, kevin
was voor mij de eerste keer fossielen zoeken buiten de waal en ik vond het geweldig, het was alleen droog zeven maar als je niks gewent bent is alles nog leuk hahaha
- jordyvanderbeek
- Contacteer:
Op de onderste foto met de schelpen staan een soort buisjes, kan je daar een close up foto van maken?
Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
Leuk (didactisch) stukje Syringodendron. Ik dacht dat de littekens groter gingen zijn (3cm +), vandaar mijn vraag.
Succes bij het zoeken.
Z.
Succes bij het zoeken.
Z.
The earth has music for those who listen.
Ik ben vandaag bij de Waal geweest en heb wat fossielen gevonden uit het Devoon. Ik heb ook geprobeerd te zeven en om je vraag te beantwoorden: het heeft geen nut. Ik zal morgen of overmorgen wat foto's plaatsen na het schoonmaken en nog een klein beetje prep werk.
Marijn
Marijn
Heej Marijn14, leuk dat je bij de waal bend gaan zoeken, en dat het ook gelukt is.
ik ben erg benieuwd naar je foto`s.
ik heb er afgelopen dagen ook weer een aantal gevonden en ik zal er snel een paar foto`s van maken.
blijf het vooral proberen komende tijd nu het water zo laag staat!!
ps.
jammer van het zeven, dan gaan we gewoon verder op het oog, bedankt voor het proberen.
ik ben erg benieuwd naar je foto`s.
ik heb er afgelopen dagen ook weer een aantal gevonden en ik zal er snel een paar foto`s van maken.
blijf het vooral proberen komende tijd nu het water zo laag staat!!
ps.
jammer van het zeven, dan gaan we gewoon verder op het oog, bedankt voor het proberen.
Hier zijn wat foto's. Als er iemand nog wat prep advies heeft hoor ik het graag.
Marijn
Foto's 1 t/m 5 lijken vooral steenkernen en afdrukken te tonen. Zelfs in een minder verweerde staat heeft het geen zin om die proberen te preppen. Misschien dat wat poetswerk hier en daar zin heeft, maar voor de rest lekker laten zoals ze zijn
.

Antw: Antw: zeven aan de waal?
Zou het nut hebben om de steen van 1 t/m 5 open te slaan? Komt er dan nog wat tevoorschijn of sla ik alleen alles aan gort?GdeReijke schreef:
Foto's 1 t/m 5 lijken vooral steenkernen en afdrukken te tonen. Zelfs in een minder verweerde staat heeft het geen zin om die proberen te preppen. Misschien dat wat poetswerk hier en daar zin heeft, maar voor de rest lekker laten zoals ze zijn.
Marijn