ENCI 12/10
ENCI 12/10
Halloo!
Mijn vriendin en ik willen graag naar ENCI gaan maar alleen ik ben lid. Nu heb ik een mail gestuurd naar afdeling Limburg om te vragen hoe ik dit moet doen.
Iemand daar enige ervaring mee?
Danke!
Mijn vriendin en ik willen graag naar ENCI gaan maar alleen ik ben lid. Nu heb ik een mail gestuurd naar afdeling Limburg om te vragen hoe ik dit moet doen.
Iemand daar enige ervaring mee?
Danke!
Wie zoekt, die vindt! Lang zoekt..
Antw: ENCI 12/10
Ze zal zich ook gewoon apart moeten aanmelden denk ik. Anders is kan iedereen gewoon zeggen ik ben hier met die persoon...
Groeten,
Arno
Groeten,
Arno
Antw: Antw: ENCI 12/10
Jup.Wimmo schreef:
Dus moet ze ook lid worden van NGV?
Alhoewel dit waarschijnlijk veel minder kost aangezien het jaar niet zo lang meer duurt en je haar aan kan melden als inwonend gezinslid.
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Verdorie..
Ze woont niet bij me in
En om nu nog lid te worden voor die ene keer is ook maar stom.. Ik wacht nog op een mailtje van NGV zelf, anders kom ik misschien alleen!
Ze woont niet bij me in

Daar zullen ze bij de NGV vast wel de uitzondering voor maken. 
Ik ben er ook bij de 12e, als je een jongen van een jaar of 15 met een blauwe helm ziet ben ik het.
Grtz mendel

Ik ben er ook bij de 12e, als je een jongen van een jaar of 15 met een blauwe helm ziet ben ik het.

Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Okido, anders bel ik eind van de week wel eens! Ermmm wij hebben allebei een donkerblauwe helm ennn.. Ik heb n baard 

- Spongebob
- Has thanked: 413 times
- Been thanked: 635 times
Dat hoef je toch niet te vertellenWimmo schreef:
Verdorie..
Ze woont niet bij me in![]()

De afdeling Limburg neemt het zélf ook niet zo nauw met de statuten van de landelijke NGV. Typisch geval van : vlaai van eigen deeg.
Time fades away (Neil Young)
Ach, ze komt mee. En als ze moeilijk doen gaan we naar huis