Naturalis
- Mega shark
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 10 times
Naturalis
Ben vandaag naar de tentoonstelling in Naturalis in leiden gegaan over de Sarcosuchus Imperator. In een woord....PRACHTIG!!. Vooral de schedel en de replica van het dier zelf vond ik fantastisch. In de winkel van het museum het boek van Steve Alter: Megalodon Hunting the Hunter gekocht (fantastisch mooi boek!!).En verder nog een tand van de holenbeer (grottenbeer) gekocht, in een woord ook fantastisch (de tand is zo\'n 50.000 jaar oud, gevonden in Tjechie, Pleistoceen). Deze dag was dus zeker een geslaagde dag!.
Tip: voor diegene die nog niet zijn gegaan naar deze tentoonstelling in Naturalis over de SuperCroc, gaan hoor!, echt de moeite waard)
Greetz Mega Shark
Tip: voor diegene die nog niet zijn gegaan naar deze tentoonstelling in Naturalis over de SuperCroc, gaan hoor!, echt de moeite waard)
Greetz Mega Shark
Zoekt, en gij zult vinden!
- Mammoetkies
Antw: Naturalis
Ik ben er woensdag geweest met mijn neefje (ook fossielen gek!)mijn zusje en mijn moeder. Ik en mijn neefje (allebei 13 nu) zijn de hele tijd bij de fossielen (beneden)en bij SuperCroc (krokodil XXL) (boven) supercroc is echt fantastisch! Naturalis heeft benenden ook nog hele mammoetskeletten, versteende palmbomen, argeoptrix (afgietsel), versteense zeespinnen, zeesterren, en ik weet niet wat. Ook een mooi stuk is het dinoskelet. In de museum winkel ook veel mooie boeken gezien, en fossielen (heel duur!) de Holenbeertanden heb ik ook gezien maar van mijn moeder moet ik sparen voor iets heel moois (zucht...) Gr.Mega shark schreef:
Ben vandaag naar de tentoonstelling in Naturalis in leiden gegaan over de Sarcosuchus Imperator. In een woord....PRACHTIG!!. Vooral de schedel en de replica van het dier zelf vond ik fantastisch. In de winkel van het museum het boek van Steve Alter: Megalodon Hunting the Hunter gekocht (fantastisch mooi boek!!).En verder nog een tand van de holenbeer (grottenbeer) gekocht, in een woord ook fantastisch (de tand is zo\'n 50.000 jaar oud, gevonden in Tjechie, Pleistoceen). Deze dag was dus zeker een geslaagde dag!.
Greetz Mega Shark
Gr. Auke-Florian