Kerstpakje uitgepakt van moeder natuur.
- Everhardus
Antw: Kerstpakje uitgepakt van moeder natuur.
Da's een mazzeltje, fosforiet hecht meestal behoorlijk heftig aan het fossiel....Zo zie je maar, soms zit het mee....
kijk das geluk hebben he Nico,
ik vond ooit een Meg, die al een tijdje ''nat'' had gelegen , dus in de regen, hij brak zo in drie stukken, en de hoeveelheid steenkernen die ik heb geraapt ,die ook nat waren geworden, die dus ook in mijn handen verkruimelden, zijn niet meer te tellen.
soms is het fosforiet als het lang van de buitenlucht is afgesloten, keihard, en als het nat is geweest , ja dan kan het verpulveren.
Ga zo door Nico,
Gr Frank
ik vond ooit een Meg, die al een tijdje ''nat'' had gelegen , dus in de regen, hij brak zo in drie stukken, en de hoeveelheid steenkernen die ik heb geraapt ,die ook nat waren geworden, die dus ook in mijn handen verkruimelden, zijn niet meer te tellen.
soms is het fosforiet als het lang van de buitenlucht is afgesloten, keihard, en als het nat is geweest , ja dan kan het verpulveren.
Ga zo door Nico,
Gr Frank
Pangeaman - Niemand is slim genoeg om
zijn eigen domheid te bevatten.
zijn eigen domheid te bevatten.
Mooi Nico,
Heb ook al gehad dat een stuk fosforiet er met een welgemikte tik van de hamer afsprong terwijl ik bij andere tandjes vanalles probeerde..... maar de troep bleef zitten.
Je hebt geluk gehad!
Groeten,
Gio
[Bewerkt door gigi op 30-12-2013 om 20:40 NL]
Heb ook al gehad dat een stuk fosforiet er met een welgemikte tik van de hamer afsprong terwijl ik bij andere tandjes vanalles probeerde..... maar de troep bleef zitten.
Je hebt geluk gehad!
Groeten,
Gio
[Bewerkt door gigi op 30-12-2013 om 20:40 NL]
Minilodon
Hoi Nico,
Dat is veel geluk hebben inderdaad.
Heb je het tandje zelf gevonden of is deze gekocht/geruild?
Grtz mendel
Dat is veel geluk hebben inderdaad.
Heb je het tandje zelf gevonden of is deze gekocht/geruild?
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden