jongen uit mijn klas word buitengesloten
Antw: jongen uit mijn klas word buitengesloten
Donna,
Zomaar een ideetje.
Als je nu eens via dit Forum een paar vette Antwerpse haaientanden regelt (hoeven heus niet zo mooi of heel te zijn) en je laat ze op school zien en geeft er een paar weg. Dan weet ik zeker dat er ineens jongens en misschien ook meisjes naar je toekomen om te vragen of je er ook een voor hun hebt! En daarmee ben je ineens "de girl"
Peter
Zomaar een ideetje.
Als je nu eens via dit Forum een paar vette Antwerpse haaientanden regelt (hoeven heus niet zo mooi of heel te zijn) en je laat ze op school zien en geeft er een paar weg. Dan weet ik zeker dat er ineens jongens en misschien ook meisjes naar je toekomen om te vragen of je er ook een voor hun hebt! En daarmee ben je ineens "de girl"

Peter
donckey
- Everhardus
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: jongen uit mijn klas word buitengesloten
Wel... ja en nee.Everhardus schreef:
Offtopic ??
Dit is een onderwerp dat duidelijk wel leeft in de community, en dat best wel eens belicht mag worden. Dan zie je dat er toch wel wat mensen ervaring mee hebben, hetzij zelf meegemaakt, hetzij vanuit werk in een onderwijscontext.
Daarom heb ik ervoor gekozen om het vooralsnog niet in off-topic te zetten, daar zou het ook een stuk minder bekeken worden. Het zou m.i. ook een verkeerd signaal zijn om dit topic ergens weg te stoppen.
Als de discussie gevoerd is en er niet veel beweging meer in zit zal ik het wel verplaatsen.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Ik snap het hoor Fredrik! Uit veiligheid voor iedereen op dit forum met prive details uit hun verleden
Donckey wat een leuk idee!! Alleen met engels moet ik een engels presentatie doen. Als ik doe nou over haaientanden dde en dan een paar haaientanden weg geef ( ook aan tobias, de mooiste tand!) dat is wel leuk. Maar ik moet het met mijn docent bespreken want hij wilde dat ik de presentatie over een plaats in England doe.. ik heb morgen engels dus overleg het met mijn docent
nou maar hopen dat het mag hihi
Oiwh en Nikola je bent heel lieff
^_^ ♡
[Bewerkt door donna:) op 15-01-2014 om 15:18 NL]
[Bewerkt door donna:) op 15-01-2014 om 15:19 NL]
Donckey wat een leuk idee!! Alleen met engels moet ik een engels presentatie doen. Als ik doe nou over haaientanden dde en dan een paar haaientanden weg geef ( ook aan tobias, de mooiste tand!) dat is wel leuk. Maar ik moet het met mijn docent bespreken want hij wilde dat ik de presentatie over een plaats in England doe.. ik heb morgen engels dus overleg het met mijn docent

Oiwh en Nikola je bent heel lieff

[Bewerkt door donna:) op 15-01-2014 om 15:18 NL]
[Bewerkt door donna:) op 15-01-2014 om 15:19 NL]
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Prima Donna (pun intended
),
Ik neem aan dat je het goed vindt dat ik dit topic naar off-topic verhuis? Hou ons zeker op de hoogte van hoe het verder loopt.

Ik neem aan dat je het goed vindt dat ik dit topic naar off-topic verhuis? Hou ons zeker op de hoogte van hoe het verder loopt.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)