Nog een tandje uit Miste
Nog een tandje uit Miste

Hallo, weer een tandje uit Miste. Hij heeft 1bij spits, ik weet niet of dat zo hoort. Geen idee hoe de naam is.
Ben
0000000000
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Nog een tandje uit Miste
Inderdaad,Premontreia.
Normaal hebben deze tandjes twee spitsen ,tenzij er één is afgebroken.
GR
Normaal hebben deze tandjes twee spitsen ,tenzij er één is afgebroken.
GR
strandjutters
Hallo Mega-lO, bedankt voor de naam deze had ik nog niet uit Miste..
Groet,Ben.
0000000000
hallo Pascal, ik ga nog even nakijken of er een bijspits is afgebroken, heb ik niet zo kunnen zien.
Bedankt vast, B.en
0000000000
Hallo Pascal, ik heb gekeken naar een tweede bijspits maar niet te zien. Op Internet zag ik ook foto,s van de soort maar die hadden ook maar 1 bijspits. Zijn er dan verschillen in gebits vorming ?
Ben.
0000000000
- strandjutters
Hallo Ben,deze tandjes hebben zeker twee spitsen,die op internet zal er ook ééntje kwijt zijn.
Ik zie op het tandje van jou waar de spits is afgebroken,het is een vrij lang fragment die uit het tandje is verdwenen,niet alleen de spits.
GR
Ik zie op het tandje van jou waar de spits is afgebroken,het is een vrij lang fragment die uit het tandje is verdwenen,niet alleen de spits.
GR
strandjutters
Hoi Pascal, jij hebt echt een geoefend oog, ik zie het niet. Dus ok, dan houden we het zo.Premontreia distans toch.
Ben bedankt.
0000000000
- strandjutters
Hallo Ben,op de 4 de foto net waar het lichte in het donker glazuur overgaat zie je een splinterbreuk die doorloopt tot voorbij de spits.(Iinkerkant.)
GR
GR
strandjutters
hallo Pascal, nu je het uit legt heb ik het gezien, ik had het niet zo opgemerkt.
Bedankt weer.
Ben
0000000000