Goed zo webmaster
Goed zo webmaster
Het viel mij op dat een aantal berichten die werkelijk niets toevoegden aan een discussie, verwijderd waren door de beheerders. Ik vind dat prima zo. Natuurlijk moet er een bepaalde vrijheid zijn, maar nutteloos reageren op een bericht, puur voor een reaktie bijna lijkend op spam, dat is hier niet van toepassing. Prima zo.
ps. wanneer blokkeren jullie een discussie?
ps. wanneer blokkeren jullie een discussie?
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
Antw: Goed zo webmaster
Ik sluit me aan bij je verhaal Pedro en ook ik vind dat bepaalde \'non-discussies of antwoorden\' geweerd mogen worden. De vraag is wel wat je criteria hiervoor zijn en waar je dan je lijn trekt.
<:{{{{{>
<:{{{{{>
Trilobiti Ceská Republika
De beheerders volgen hun verstand als het gaat om het verwijderen van berichten. Bij twijfel voeren we altijd overleg. In gevallen van verwijdering wordt ook altijd de eigenaar van het betreffende bericht op de hoogte gesteld. Het verwijderen van berichten gebeurt echter vrij sporadisch. Het verplaatsen van berichten naar het juiste forum komt veel vaker voor.
Overigens zijn het niet alleen beheerders die berichten verwijderen, maar mensen kunnen ook hun eigen berichten verwijderen. Het zijn dus niet altijd beheerders die berichten verwijderen.
Berichten worden gesloten als er alles over is gezegd, of als de discussie al 60 dagen of meer inactief is.
Overigens zijn het niet alleen beheerders die berichten verwijderen, maar mensen kunnen ook hun eigen berichten verwijderen. Het zijn dus niet altijd beheerders die berichten verwijderen.
Berichten worden gesloten als er alles over is gezegd, of als de discussie al 60 dagen of meer inactief is.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
In zeldzame gevallen zal een discussie ook gesloten worden als deze uit de hand dreigt te lopen (vb ruzie). Gelukkig zijn jullie allemaal braaf, en gebeurt dat niet vaak.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)