Mijn nieuwe Avatar.
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Mijn nieuwe Avatar.

Hallo iedereen,ik heb mijn Avatar ook eens vernieuwd.
Ik heb gekozen voor één van de mooiste tanden die ik ooit heb gevonden in Knokke.
een Otodus auriculatus
GR
[Bewerkt door strandjutters op 06-03-2014 om 23:31 NL]
strandjutters
- strandjutters
Antw: Mijn nieuwe Avatar.
Strandjutters,
Het is lang geleden dat er nog veelvuldig vondsten voorbijkomen? Andere zanden aan zee?
Duys
Het is lang geleden dat er nog veelvuldig vondsten voorbijkomen? Andere zanden aan zee?
Duys
- strandjutters
Hallo Duys,nee hoor geen andere zanden,waar ik zoek mogen ze niet meer opspuiten.
Wel beginnen ze na het weekend terug op te spuiten in Knokke,er was een pak zand verdwenen met die najaar storm.Maar ik denk als ze opspuiten met dezelfde zanden als de laatste keer er ook weer niets zal inzitten,maar ik ga toch ff kijken.
Ook is het zo dat ik dikwijls richting omgeving Kaloot ga de laatste tijd,ik vind daar andere soorten tandjes en nog wat meer rare dingen die ik interessant vind om te verzamelen.
GR
Wel beginnen ze na het weekend terug op te spuiten in Knokke,er was een pak zand verdwenen met die najaar storm.Maar ik denk als ze opspuiten met dezelfde zanden als de laatste keer er ook weer niets zal inzitten,maar ik ga toch ff kijken.
Ook is het zo dat ik dikwijls richting omgeving Kaloot ga de laatste tijd,ik vind daar andere soorten tandjes en nog wat meer rare dingen die ik interessant vind om te verzamelen.
GR
strandjutters
Hey strandjutter,
Ik zie nog steeds je oude avatar, maakt niks uit is een heel mooi tandje!
Groeten,
Gio
Groeten,
Gio
Minilodon
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Mijn nieuwe Avatar.
Die zit nog in de cache van je browser. Control + F5 en je zal 'm zien.gigi schreef:
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)