Toekomst Forum
Antw: Toekomst Forum
In \'opdracht\'
van Frederik ben ik nog aan het onderzoeken of de beheerders de mogelijkheid moeten krijgen om discussies te splitsen, en samen te voegen. De technische uitvoering ben ik nog niet helemaal uit. Als we dit voor elkaar kunnen krijgen, is het genoemde \'probleem\' opgelost denk ik.
[Bewerkt door webmaster op 20-01-2006 om 12:24 NL]

[Bewerkt door webmaster op 20-01-2006 om 12:24 NL]
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Hèhè. Alles op zijn tijd he. 

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Hoi Herman,
Ik vroeg mij af hoe je met het begrip geregistreerde gebruiker omgaat.
Blijft iemand die éénmalig een berichtje plaatst en daarna nooit meer op het forum komt een gebruiker?
Zo kom je uiteindelijk wel op de 10.000
Gegroet,
Erik
Ik vroeg mij af hoe je met het begrip geregistreerde gebruiker omgaat.
Blijft iemand die éénmalig een berichtje plaatst en daarna nooit meer op het forum komt een gebruiker?
Zo kom je uiteindelijk wel op de 10.000
Gegroet,
Erik
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
De lijst gebruikers is onlangs eens opgekuist. Toen heeft Herman iedereen die lang geregistreerd was èn lang niet van zich had laten horen (na schriftelijke waarschuwing via e-mail) verwijderd.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
De lijst met geregistreerde gebruikers is afgelopen juni opgeschoond inderdaad. Komend voorjaar zal ik weer iedereen die al een jaar niets heeft geschreven een mailtje sturen, en bij geen reactie verwijderen.
Sinds vorig voorjaar zijn er ongeveer 120 geregistreerde gebruikers bijgekomen, en het wordt ook steeds iets drukker op het forum.
Sinds vorig voorjaar zijn er ongeveer 120 geregistreerde gebruikers bijgekomen, en het wordt ook steeds iets drukker op het forum.
Kennis telt!
Aanpassing Forum!
Vanaf nu is het voor beheerders mogelijk om snel en simpel discussies te splitsen en ook samen te voegen met andere discussies. Dit is vooral handiog als discussies van het onderwerp afdwalen, wat soms kan gebeuren.
Vooralsnog zullen we alleen berichten in het hier en nu splitsen en eventueel samenvoegen. Het is niet de bedoeling om bijvoorbeeld alle Mill topics op het forum samen te voegen tot 1 grote. Daar zou het ook niet echt overzichtelijker van worden.
Deze aanpassing is bedoeld om het forum overzichtelijk te houden.Samen met de verbeterde zoekfunctie hopen we dat (oude) berichten beter vindbaar worden. Natuurlijk is het ook belangrijk dat iedereen zinnige titels blijft geven aan discussies. Na de oproep hebben de meeste mensen hier ook gehoor aan gegeven. Houden zo!
Het kan dus zijn dat je binnenkort gesplitste en samengevoegde discussies tegenkomt op het forum.
Vooralsnog zullen we alleen berichten in het hier en nu splitsen en eventueel samenvoegen. Het is niet de bedoeling om bijvoorbeeld alle Mill topics op het forum samen te voegen tot 1 grote. Daar zou het ook niet echt overzichtelijker van worden.
Deze aanpassing is bedoeld om het forum overzichtelijk te houden.Samen met de verbeterde zoekfunctie hopen we dat (oude) berichten beter vindbaar worden. Natuurlijk is het ook belangrijk dat iedereen zinnige titels blijft geven aan discussies. Na de oproep hebben de meeste mensen hier ook gehoor aan gegeven. Houden zo!
Het kan dus zijn dat je binnenkort gesplitste en samengevoegde discussies tegenkomt op het forum.
Kennis telt!