Lee Creek mine 2007

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Supergraver
Berichten: 4017
Lid geworden op: 25 feb 2005, 16:14
Lee Creek mine 2007

Bericht door Supergraver » 29 jan 2006, 11:44

Hallo allemaal,

Volgend jaar (2007), ergens tussen Februari en Mei, zijn wij (mijn vrouw, zoontje en ikzelf) van plan om naar N.Carolina te reizen en vandaar uit per auto naar Orlando Florida te gaan voor de pretparken aldaar.
Heel graag zou ik een bezoek willen brengen aan de Aurora mijn (N.C.), maar om daar binnen te komen moet je minimaal met 2 personen zijn en ouder zijn dan 18 jaar. Dit is voor ons dus een probleem, omdat we dus niet onze dan bijna 5 jaar oude zoon bij de ingang kunnen laten staan :).
DUS........ Wie heeft er zin en de mogelijkheid en natuurlijk centen om in ieder geval samen met mij de mijn te bezoeken. Het is pas voor 2007 en ik moet ook nog nagaan of er dan uberhaupt in kunnen komen. Maar wanneer ik weet dat er in iedergeval nog iemand mee kan, sta ik wat steviger in m\'n schoenen om dit allemaal te kunnen regelen.

Gr

Martijn


[Bewerkt door Supergraver op 29-01-2006 om 11:44 NL]




 
leclused
Berichten: 308
Lid geworden op: 21 jun 2005, 14:15
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times
Antw: Lee Creek mine 2007

Bericht door leclused » 30 jan 2006, 09:17

Martijn,

Als het toch voor 2007 is zou ik een proberen of je geen Amerikaan kunt strikken voor dit doel.

Via het Net kan je veel bereiken.

Zoek een Forum in de states en ga daar op zoek naar een metgezel en spreek daar mee af.

Gebruik volgende zoektermen in google maar eens :-)

forum fossils \"lee creek\"

Een leuke site :

http://www.buriedtreasurefossils.com/links.htm
Greetz

dagobert


Dagobert L'Ecluse

Gebruikersavatar
De DinoDolsjes
Berichten: 1453
Lid geworden op: 29 sep 2004, 10:36
Been thanked: 2 times
Antw: Lee Creek mine 2007

Bericht door De DinoDolsjes » 30 jan 2006, 09:49

Zin heb ik wel, mogelijkheid en financiën, daar ga ik niet alleen over. :)
Maar het feit dat vrouwlief zo\'n 6 jaar geleden in d\'r eentje vrienden in de VS heeft bezocht is een goed uitgangspunt voor onderhandelingen dacht ik zo. :)

Kosten voor motel (zo goedkoop mogelijk uiteraard en auto (rent a wreck ;)) zullen de kostenposten niet zijn. En eten moet ik thuis ook. Enig idee wat vliegreis naar NC tegenwoordig kost?

Ik zeg dus nog geen volmondig ja, maar denk er wel over na.

Cheers,
Paul


If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser

Gebruikersavatar
Supergraver
Berichten: 4017
Lid geworden op: 25 feb 2005, 16:14
Antw: Lee Creek mine 2007

Bericht door Supergraver » 31 jan 2006, 12:07

@ Dagobert

Bedankt, ik was er al een beetje hier en daar wat vragen aan het stellen.

@ Hee Paul!

Had ik eigenlijk wel een beetje op gehoopt. Ik wist natuurlijk al dat je een van DE geinteresseerden zou zijn. In Juli komen we naar Nederland om onder andere Mill even fossielvrij te graven :), en ik zal voor die tijd nog wel even contact met je opnemen, zodat we ergens kunnen afspreken.

Gr

Martijn




Gebruikersavatar
De DinoDolsjes
Berichten: 1453
Lid geworden op: 29 sep 2004, 10:36
Been thanked: 2 times
Antw: Lee Creek mine 2007

Bericht door De DinoDolsjes » 31 jan 2006, 19:19

Laat dan wel z.s.m. iets weten, wij hebben nl. plannen om de Jurassic Coast in Engeland met een bezoekje te vereren.

Cheers,
Paul


If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser


Gesloten