Botten uit Mill
Botten uit Mill

Beste mensen,
Wie kan er iets zinnigs zeggen over bijgaande botten? Gevonden in Mill.
Dank je wel.
Groeten,
Ruud Brandsma
Antw: Botten uit Mill
Hallo Ruud
Bedankt voor je mailje. Om te beginnen, zijn dit in ieder geval geen vogels. Ik denk eerder aan zeehonden (in ieder geval de bovenste 4 kleintjes). De onderste is een femur, een bovenbeen, maar ik zou niet 1-2-3 weten waarvan. Het zou ook van een zeehond kunnen zijn.... Hier kom ik nog op terug!
groetjes, Hanneke
Bedankt voor je mailje. Om te beginnen, zijn dit in ieder geval geen vogels. Ik denk eerder aan zeehonden (in ieder geval de bovenste 4 kleintjes). De onderste is een femur, een bovenbeen, maar ik zou niet 1-2-3 weten waarvan. Het zou ook van een zeehond kunnen zijn.... Hier kom ik nog op terug!
groetjes, Hanneke
\"I have called this principle, by which each slight variation, if useful, is preserved, by the term Natural Selection\" - Charles Darwin
Antw: Botten uit Mill
Foto 1 en 2; ?
Foto 3 en 4; Volgens mij een vissewervel.
Foto 5 en 6; Het bovenste gedeelte v.e. Humerus/oppearmbeen v.e. zeehondachtige. Geen femur deze is wezenlijk anders!
Cheers
Foto 3 en 4; Volgens mij een vissewervel.
Foto 5 en 6; Het bovenste gedeelte v.e. Humerus/oppearmbeen v.e. zeehondachtige. Geen femur deze is wezenlijk anders!
Cheers
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Once you've got heat, you can do everything!
Once you've got heat, you can do everything!
Antw: Antw: Botten uit Mill
Whoeps, sorry, je hebt gelijk. Tis een humerus. Maar foto 3&4 een vissenwervel...? Ik zie er meer een hand/voetwortelbeentje van een herbivoor in...The Stone schreef:
\"I have called this principle, by which each slight variation, if useful, is preserved, by the term Natural Selection\" - Charles Darwin