paleontoloog
paleontoloog
ik heb een aantal vragen voor iemand die paleontoloog is. als je dit bent wil je me dan asjeblieft een mail sturen. de vragen gaan over de voor opleiding en dat soort zaken. bvd
grtz ritchie
grtz ritchie
het zit me nooit mee he
Antw: paleontoloog
Hallo richie,
Ik ben zelf geen paleontoloog maar ik ken er wel een: rené fraije van de groene poort(zie de link op fossiel.net)
Groet Ivo
Ik ben zelf geen paleontoloog maar ik ken er wel een: rené fraije van de groene poort(zie de link op fossiel.net)
Groet Ivo
zoeken is leven, leven is zoeken
Ritchie,
Wat voor paleontoloog wil je worden?
Sommige richtingen kan je namelijk niet in Nederland studeren. Hoe dan ook moet je beginnen met geologie studeren.
[Bewerkt door cru84 op 16-03-2006 om 19:02 NL]
Wat voor paleontoloog wil je worden?
Sommige richtingen kan je namelijk niet in Nederland studeren. Hoe dan ook moet je beginnen met geologie studeren.
[Bewerkt door cru84 op 16-03-2006 om 19:02 NL]
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
Casper, aan bijna elke grote universiteit (Leuven, Antwerpen, Gent) in België (in Nederland zal het wel gelijkaardig zijn neem ik aan?)kun je paleontologie studeren, maar je moet altijd beginnen met geologie.
Als je geïnteresseerd bent, vind je het volgende aan de universiteit van Gent:
http://www.opleidingen.ugent.be/studiek ... cbgeol.htm
[Bewerkt door Yoghurtje op 17-03-2006 om 16:29 NL]
Als je geïnteresseerd bent, vind je het volgende aan de universiteit van Gent:
http://www.opleidingen.ugent.be/studiek ... cbgeol.htm
[Bewerkt door Yoghurtje op 17-03-2006 om 16:29 NL]
Yoghurtje,
hartelijk dank voor de info. ja ik wil wel graag in Nederland studeren.
Utrecht staat me alvast heel erg aan, maar ja, mocht ik nu een heel exotisch soort paleontoloog willen worden waarvoor je niet kunt studeren in Utrecht, kan ik misschien beter meteen maar ergens anders heen?
hartelijk dank voor de info. ja ik wil wel graag in Nederland studeren.
Utrecht staat me alvast heel erg aan, maar ja, mocht ik nu een heel exotisch soort paleontoloog willen worden waarvoor je niet kunt studeren in Utrecht, kan ik misschien beter meteen maar ergens anders heen?
Post mortem we sort 'em!
Beginnen in Utrecht en als je eenmaal je Ba of Ma hebt en je wil iets met dino\'s doen moet je naar Canada toe.
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Ik zit vage plannen te maken om na mijn HBO Omgevingsmanagement nog iets richting geomorphologie te doen... Maar dan moet ik wel voldoende geld hebben en dat heb ik nu niet 

My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!