Nieuwe Shop van www.fossiel.net
Nieuwe Shop van www.fossiel.net
Zoals jullie al begrepen hadden ben ik langzamerhand bezig om de gehele site grondig te verbeteren. Nu is de Shop aan de beurt gekomen. Dan hebben we zowat alles al gehad denk ik ??? .
Zowel de programmatuur is aangepast als de inhoud. Er zit nu zelfs zowaar een winkelwagentje in en de verzendkosten worden bij de bestelling automatisch berekend (onder voorbehoud).
De T-shirts met www.fossiel.net logo hebben sommigen al gezien tijdens de fossiel.net dag in Maastricht, maar nu zijn deze ook te koop in de winkel.
De shop is een werkend prototype, dus het kan zijn dat er nog dingen verbeterd kunnen worden. Alle opmerkingen en suggesties zijn natuurlijk welkom.
Zie:
http://www.fossiel.net/shop/index.php
[Bewerkt door webmaster op 17-03-2006 om 20:17 NL]
Zowel de programmatuur is aangepast als de inhoud. Er zit nu zelfs zowaar een winkelwagentje in en de verzendkosten worden bij de bestelling automatisch berekend (onder voorbehoud).
De T-shirts met www.fossiel.net logo hebben sommigen al gezien tijdens de fossiel.net dag in Maastricht, maar nu zijn deze ook te koop in de winkel.
De shop is een werkend prototype, dus het kan zijn dat er nog dingen verbeterd kunnen worden. Alle opmerkingen en suggesties zijn natuurlijk welkom.
Zie:
http://www.fossiel.net/shop/index.php
[Bewerkt door webmaster op 17-03-2006 om 20:17 NL]
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Antw: Nieuwe Shop van www.fossiel.net
hallo herman.
misschien kun je nog de naam van het fossiel erbij zetten. Anders moet je ze nog determineren als je iets gekocht hebt.
groetjes guido
[Bewerkt door Guido op 18-03-2006 om 08:12 NL]
misschien kun je nog de naam van het fossiel erbij zetten. Anders moet je ze nog determineren als je iets gekocht hebt.
groetjes guido
[Bewerkt door Guido op 18-03-2006 om 08:12 NL]
wie zoekt zal vinden.
De beschrijvingen zijn nu inderdaad vrij basic. Van de fossielen waarvan ik de naam ken zal ik deze erbij zetten, en bij de rest \"niet gedetermineerd\" oid.
Kennis telt!
Hallo Webmaster,
Leuke shop zeg, ziet er erg proffecioneel uit! Maar ik had nog een vraag, zijn de t-shirts ook in small verkrijgbaar?
Groet Ivo
Leuke shop zeg, ziet er erg proffecioneel uit! Maar ik had nog een vraag, zijn de t-shirts ook in small verkrijgbaar?
Groet Ivo
zoeken is leven, leven is zoeken
Ik maak de bedrukking zelf, dus in principe is dat wel mogelijk. Zal wel iets langer duren, want dan zou ik die apart moeten maken. Ze zijn dus niet op voorraad. Hetzelfde geldt voor de maat XL trouwens.
Kennis telt!
Prachtig Herman.
Heb net iets besteld maar ik heb nog een bedenking. Zou het niet makkelijk (en aan te raden) om een confirmatie email te sturen na het plaatsen van een bestelling? Een email met de bestelde gegevens erin + rekening nr. enzo ?
\'t is maar een idee
Ziepe
Heb net iets besteld maar ik heb nog een bedenking. Zou het niet makkelijk (en aan te raden) om een confirmatie email te sturen na het plaatsen van een bestelling? Een email met de bestelde gegevens erin + rekening nr. enzo ?
\'t is maar een idee
Ziepe
The earth has music for those who listen.
Antw: Antw: Nieuwe Shop van www.fossiel.net
Dat ligt inderdaad in de bedoeling. Nu doe ik dat nog met de hand. Ik moet dan het een en ander op de server installeren, en ik studeer daar nog op omdat het wel veilig moet zijn... Maar ja, zo werkt het ook.ziepe schreef:
Prachtig Herman.
\'t is maar een idee
Ziepe
Kennis telt!