Verzamelregels mill

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
Gebruikersavatar
mammalboy
Berichten: 444
Lid geworden op: 02 mei 2005, 12:10
Antw: Verzamelregels mill

Bericht door mammalboy » 19 apr 2006, 19:31

Hallo Forumleden,

Ik wil nog wel iets anders benaderen. Ga aub niet boven op een stijle wand staat als er iemand onvoorbereid onder staat. Dit gebeurde ons de vorige keer en een collega van mn vader was voor bijna 3/4 bedolven onder het zand dus kijk aub uit bij stijle wanden!

Groet Ivo


zoeken is leven, leven is zoeken

 
Erik
Berichten: 755
Lid geworden op: 29 aug 2004, 18:31
Antw: Antw: Verzamelregels mill

Bericht door Erik » 20 apr 2006, 00:40

Hoi,
Afgelopen zondag ben ik nog even in Mill wezen kijken. Ik vond er een grote kapotte zeef van iemand op de vindplaats. Heb het hout en gaas maar mee naar mijn auto gesjouwd.

(mijzelf onderwijl troostend en ook verheugend in de gedachte dat de oelewapper die de (duidelijk nieuwe) zeef (gemaakt en) achtergelaten had een zeer slecht klusjesman/vrouw is, die goed gebaald moet hebben toen zijn/haar zeef na kort gebruik in elkaar viel -HAHA!! NET GOED!!).

[Bewerkt door Erik op 19-04-2006 om 23:42 NL]



Gebruikersavatar
Isis
Berichten: 616
Lid geworden op: 24 aug 2005, 10:10
Contacteer:
Antw: Verzamelregels mill

Bericht door Isis » 20 apr 2006, 09:01

Schouderklopje voor Erik en de de \"zevenachterlater van Mill\" een jaar lang alleen maar vondsten van tanden, waar overal de schop net even een braam in de snijrand heeft gemaakt, toegewenst.


GIMME A HUG!
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/

Gebruikersavatar
De DinoDolsjes
Berichten: 1453
Lid geworden op: 29 sep 2004, 10:36
Been thanked: 2 times
Antw: Verzamelregels mill

Bericht door De DinoDolsjes » 20 apr 2006, 10:11

En dan vind ik dat hij/zij er nog goed vanaf komt..... :)

Paul


If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser


Gesloten