Wie weet wat dit is??
Antw: Antw: Wie weet wat dit is??
Ik dacht aan de rand afdruk van een bepaalde schelp ik kan de schelp wel voor me halen maar weet niet hoe die heet.Het is een soort hoedje en de rand van die schelp heeft precies de zelfde omvang en kartels.Groetjes BoukjeMega shark schreef:
Hier is fossiel duidelijker aangegeven.
Boukje :-)
Antw: Antw: Antw: Wie weet wat dit is??
Hmmmz... je moet wel in je achterhoofd houden dat 1) de vondsten uit het Carboon dateren en 2) dat de vindplaats een carboonwoud was, wat wil zeggen dat er geen oceaan in de buurt is, maar lagunes en kleine meertjes temidden van het \"bos\". Ik heb nu mijn boeken niet bij me (jaja, ik check fossiel.net tijdens de werkuren -haha) maar bij mijn weten waren er geen oester-achtigen in het centrale beboste deel van de wereld toen, Brachiopoden daarentegen...boukje schreef:Ik dacht aan de rand afdruk van een bepaalde schelp ik kan de schelp wel voor me halen maar weet niet hoe die heet.Het is een soort hoedje en de rand van die schelp heeft precies de zelfde omvang en kartels.Groetjes BoukjeMega shark schreef:
Hier is fossiel duidelijker aangegeven.
Anyway, er bestaat een kans dat je gelijk hebt hoor Boukje (zeker wel) maar adhv de vindplaats zou ik dat in twijfel durven trekken. Dus, meer foto\'s zodat we deze knoop kunnen doorhakken

Z.
The earth has music for those who listen.
Antw: Wie weet wat dit is??
lijkt mij gewoon een holstaand blaadje, dat nog een beetje opgevuld is met steen? vandaar dat je alleen de rand ziet?
groet, Casper
groet, Casper
Post mortem we sort 'em!
Hey Casper, welcome back 
Welk Carboon-blaadje had je dan in gedachte ?!?
Z.

Welk Carboon-blaadje had je dan in gedachte ?!?
Z.
The earth has music for those who listen.
leuk patroontje als stuc op de muur van mijn werkkamer.....

Trilobiti Ceská Republika