haaientanden identificatie.
-
haaientanden identificatie.
Hallo,
kan iemand mij helpen met de identificatie van deze tanden.
Ik ben nog niet heel erg goed in het identificeren en wil het graag zeker weten.
- tandenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Antw: haaientanden identificatie.
Heb je ze zelf gevonden? Zo ja, waar, wat is de ouderdom van de tanden? Zo niet, van waar komen deze tanden, wat is hun ouderdom? De verkoper kan je deze info waarschijnlijk geven. Misschien heeft hij ook namen voor deze tanden?
"Wijze mensen praten omdat ze iets te zeggen hebben; dwazen, omdat ze iets willen zeggen." - Plato.
-
dit is de informatie die ik van de verkoper had gekregen:
These fossils come from phosphate deposits of Togo, where there are also many other shark species such as Brachicarcharias Lerichei or Carcharocles Debrayi.
Period: Middle Eocene, Lutetian (-45 million years).
These fossils come from phosphate deposits of Togo, where there are also many other shark species such as Brachicarcharias Lerichei or Carcharocles Debrayi.
Period: Middle Eocene, Lutetian (-45 million years).
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Charles,ik herken er veel Striatolamia macrota en Otodus obliquus in.
Maar voor een beter determinatie zijn beter foto's nodig ,van dichtbij en niet allemaal tegelijk
Een paar stuks per foto moet volstaan,deze soorten tanden zijn niet moeilijk op naam te brengen.
GR
Maar voor een beter determinatie zijn beter foto's nodig ,van dichtbij en niet allemaal tegelijk

Een paar stuks per foto moet volstaan,deze soorten tanden zijn niet moeilijk op naam te brengen.
GR
strandjutters
Antw: Antw: haaientanden identificatie.
Otodus obliquus lijkt mij niet waarschijnlijk in het lutetien.strandjutters schreef:
Hallo Charles,ik herken er veel Striatolamia macrota en Otodus obliquus in.
GR
Groeten Hans.
Hans