Kaakfragmentje met flinke M1 knipkies
Antw: Kaakfragmentje met flinke M1 knipkies
Dank voor de mooie foto Anders, de gelijkenis is erg groot!
Inderdaad Huug, de spanning van het vinden is 1 maar in dit geval is de verdere zoektocht nog vele malen spannender!
Ik heb contact met Charlie en laat zeker hier weten waar dit heen gaat. DNA onderzoek klinkt zeker interessant.
Inderdaad Huug, de spanning van het vinden is 1 maar in dit geval is de verdere zoektocht nog vele malen spannender!
Ik heb contact met Charlie en laat zeker hier weten waar dit heen gaat. DNA onderzoek klinkt zeker interessant.
Grtz
Jorn
Jorn
- Optimo
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 12 times
Da's nou net wat ik bedoel Jorn , de zoektocht naar de voormalige eigennaar van de kies !!!!
/
En zeker reuze interesant om het vervolg te horen .zeker alser zo weinig van veelvraat in nederland is gevonden .
Ook als je na gaat hoe de onderzoeken zeg een eeuw geleden gingen ,en dat nu vergelijkt met de huidige literatuur ,de betere onderzoeks methoden en zeker de snelheid van zo iets als internet .
Maar de regel die nu nog steeds geldt is het vinden het kijken vergelijken veel geduld de spanning en een fantastiche hoera stemmeing in het voor uit zicht ,en da's dan ook genieten.
!!!!
Groet
Huug

En zeker reuze interesant om het vervolg te horen .zeker alser zo weinig van veelvraat in nederland is gevonden .
Ook als je na gaat hoe de onderzoeken zeg een eeuw geleden gingen ,en dat nu vergelijkt met de huidige literatuur ,de betere onderzoeks methoden en zeker de snelheid van zo iets als internet .
Maar de regel die nu nog steeds geldt is het vinden het kijken vergelijken veel geduld de spanning en een fantastiche hoera stemmeing in het voor uit zicht ,en da's dan ook genieten.

Groet
Huug
- andersschinkel
Ben ook zeer benieuwd naar het vervolg. Leuk dat je ons op de hoogte zult houden.
Groet, Anders
Groet, Anders
Gisteravond heb ik het stuk bij Charlie laten zien. We hebben het vergeleken met een Veelvraat uit zijn collectie. Het is inderdaad een deel van de linker onderkaak van de Veelvraat! De gelijkenis is treffend! Fantastisch nieuws!
Een heel bijzondere vondst!
Charlie nogmaals hartelijk dank voor de determinatie en erg leuk en interessant om jouw collectie te mogen zien, zeer indrukwekkend.
Wordt vervolgd...

Charlie nogmaals hartelijk dank voor de determinatie en erg leuk en interessant om jouw collectie te mogen zien, zeer indrukwekkend.
Wordt vervolgd...
Grtz
Jorn
Jorn
- andersschinkel
- sjaak
- Has thanked: 379 times
- Been thanked: 366 times
- Contacteer:
Gefeliciteerd met deze mooie vondst!
Berichtje in Cranium?
Dat zou het wel waard zijn.
Berichtje in Cranium?
Dat zou het wel waard zijn.
Groet,
Niels
Niels
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Proficiat!
Hij heeft een plaatsje in het systeem gekregen.
Hij heeft een plaatsje in het systeem gekregen.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Hallo Frederik,
Bedankt! Ik zie dat hij is toegevoegd!
Keurig met alle info erbij.
Niels, hij is gemeld bij de WPZ en naar alle waarschijnlijkheid gaat er wel wat over in Cranium komen.
[Bewerkt door Jorn op 12-02-2015 om 18:06 NL]
Bedankt! Ik zie dat hij is toegevoegd!
Keurig met alle info erbij.
Niels, hij is gemeld bij de WPZ en naar alle waarschijnlijkheid gaat er wel wat over in Cranium komen.
[Bewerkt door Jorn op 12-02-2015 om 18:06 NL]
Grtz
Jorn
Jorn
- Optimo
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 12 times
Dat is dan duidelijk ,mooie en unieke vondst , proficiat Jorn .
''Zo af en toe '' (de afgelopen jaren ) en nu dus nog steeds duiken er kleinere maar schitterende stukken op bij het forum, dit is er een van ,en dat er nog vele mogen volgen
<|
!!!!!! feessie.
Gr
Huug
''Zo af en toe '' (de afgelopen jaren ) en nu dus nog steeds duiken er kleinere maar schitterende stukken op bij het forum, dit is er een van ,en dat er nog vele mogen volgen
<|

Gr
Huug
Heel mooi, Jorn! Goed dat je ons op de hoogte houdt...
groet,
Dick

groet,
Dick