Oproep om samen te zoeken
Oproep om samen te zoeken
Beste mede-zoeker
Ik ben van plan om dit jaar actiever bezig te zijn met het zoeken naar fossielen.
Omdat ik 'in between jobs' zit heb ik genoeg tijd door de weeks als in de weekenden en eventueel voor een langere periode.
Zelf kom ik uit Den Haag (Kijkduin) en ben in het bezit van een auto. Ik heb een voorkeur voor trilobieten en ammonieten maar anders is ook prima want ik ben breed georiënteerd in mijn verzameling. Eventuele overnachtingen is een tent/camper/caravan is allemaal prima.
Als voorbeeld noem ik een paar dagen zoeken in België Resteigne (passieve groeve Devoon) of Duitsland (Eifel gebied). Voor Nederland bijvoorbeeld Winterswijk (wel aanmelden van te voren)
Het motto is: gezelligheid en natuurlijk leuke vondsten en sterke verhalen!
))
Als je interesse hebt laat het mij dan weten via mijn e-mailadres: amazingfinch (at) gmail dot com
Groet,
René
Ik ben van plan om dit jaar actiever bezig te zijn met het zoeken naar fossielen.
Omdat ik 'in between jobs' zit heb ik genoeg tijd door de weeks als in de weekenden en eventueel voor een langere periode.
Zelf kom ik uit Den Haag (Kijkduin) en ben in het bezit van een auto. Ik heb een voorkeur voor trilobieten en ammonieten maar anders is ook prima want ik ben breed georiënteerd in mijn verzameling. Eventuele overnachtingen is een tent/camper/caravan is allemaal prima.
Als voorbeeld noem ik een paar dagen zoeken in België Resteigne (passieve groeve Devoon) of Duitsland (Eifel gebied). Voor Nederland bijvoorbeeld Winterswijk (wel aanmelden van te voren)
Het motto is: gezelligheid en natuurlijk leuke vondsten en sterke verhalen!

Als je interesse hebt laat het mij dan weten via mijn e-mailadres: amazingfinch (at) gmail dot com
Groet,
René
Verba volant, fossilis manent
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Oproep om samen te zoeken
Hey Rene,
Van mij krijg je alvast een mailtje.
Van mij krijg je alvast een mailtje.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Deze heb ik gemist.
Zodra resteigne weer bereikbaar is dan geef ik ook wel een gil
Zodra resteigne weer bereikbaar is dan geef ik ook wel een gil
oeps...
Hoewel weekenden vaak lastig zijn voor mij een ik meestal doordeweeks ga. Zou leuk zijn om in het voorjaar weer eens wat trilofielen bij elkaar te krijgen
oeps...
Woww dit is een leuk initiatief !
Fossielnetters on search!
Fossielnetters in levende lijve zien, het zoeken, en van elkaar de expertise leren.
Rene,je krijgt mail.
Groetjes Jos en Sylvia.
Fossielnetters on search!
Fossielnetters in levende lijve zien, het zoeken, en van elkaar de expertise leren.
Rene,je krijgt mail.
Groetjes Jos en Sylvia.
Groetjes,
Sylvia en Josje
Sylvia en Josje
Al veel reacties gehad.
Ik ga alles inventariseren en in het voorjaar concreet wat voorstellen doen.
Het is nu al duidelijk......het gaat leuk worden!
Groet,
René
Ik ga alles inventariseren en in het voorjaar concreet wat voorstellen doen.
Het is nu al duidelijk......het gaat leuk worden!

Groet,
René
Verba volant, fossilis manent
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Als ik het kan matchen met mijn agenda ga ik ook graag mee.
Robert Mensink