Partij haaientanden uit Marokko
Antw: Partij haaientanden uit Marokko
ben kapot van moederdag; stem weg, benen versleten, moe,..MAAR opgewonden, net pakjesdienst aan de deur gehad, pakje binnen van .. saharaoverland!! jawel (soms moet men eens goed vloeken op de zaken zegt men, dan gaat alles weer beter .. et voila, vrijdag nog geklaagd, en vandaag lekker de tandjes!
ik vind ook dat dit al mag na 7 weken)
en ik tegen de mevr. van taxipost .. \"en waar is de rest?\" (had niet meteen door dat in de box die ik toegestuurd werd, weldegelijk 30 kg tanden zaten
)
ooo wat ben ik nieuwsgierig!!
en omdat ik iedereen zijn vreugdig ongeduld heel goed begrijp zal ik meteen uitwegen (weegschaal ligt hier al 3 weken klaar) en doorsturen (ondanks de grote kuis die hier nu bezig is) Naar de post gaan is wat moeilijker, ik vermoed dat ik pas woensdag zal kunnen gaan, of ik kan mss regelen dat iemand anders zou kunnen lopen.
aanvulling:
voor richard en frederik, u kunt komen ophalen
(zet ik een fles wijn klaar?)
[Bewerkt door fitch op 15-05-2006 om 13:28 NL]

en ik tegen de mevr. van taxipost .. \"en waar is de rest?\" (had niet meteen door dat in de box die ik toegestuurd werd, weldegelijk 30 kg tanden zaten

ooo wat ben ik nieuwsgierig!!
en omdat ik iedereen zijn vreugdig ongeduld heel goed begrijp zal ik meteen uitwegen (weegschaal ligt hier al 3 weken klaar) en doorsturen (ondanks de grote kuis die hier nu bezig is) Naar de post gaan is wat moeilijker, ik vermoed dat ik pas woensdag zal kunnen gaan, of ik kan mss regelen dat iemand anders zou kunnen lopen.
aanvulling:
voor richard en frederik, u kunt komen ophalen

[Bewerkt door fitch op 15-05-2006 om 13:28 NL]
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
Dat is goed nieuws Fitch.Ik ben erg benieuwd naar de inhoud.Nog even wachten dus maar dat lukt wel als je al zo lang zit te wachten op dit nieuws.
Groeten Frank
Groeten Frank
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Als alles goed gaat met de reparatie van mijn auto, dan was het de bedoeling dat ik aanstaande zaterdag (20 mei 2006) afzak richting Cap Blanc Nez (laag water om plus minus kwart over 1). Als het kan dan zou ik s\'ochtends graag even lang willen komen om mijn portie tanden op te komen halen.
De vraag is, komt het je uit op zaterdag ochtend (liefst iets van 10 uur)?
Tweede vraag hoeveel euro\'s moet ik meenemen?
Derde vraag is, waar moet ik mezelf en mijn euros naar toe brengen (wat is je adres)?
Als je dat niet in een reply wil zetten stuur je antwoord dan naar smaug 1 @ gmail.com (zonder spaties)
De vraag is, komt het je uit op zaterdag ochtend (liefst iets van 10 uur)?
Tweede vraag hoeveel euro\'s moet ik meenemen?
Derde vraag is, waar moet ik mezelf en mijn euros naar toe brengen (wat is je adres)?
Als je dat niet in een reply wil zetten stuur je antwoord dan naar smaug 1 @ gmail.com (zonder spaties)
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
mail verstuurd
do faillures
do faillures
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Partij haaientanden uit Marokko
Fancy! Weer eens een reden om richting Oostduinkerke te trekken. Ons Lore zal content zijn.fitch schreef:
voor richard en frederik, u kunt komen ophalen![]()
(zet ik een fles wijn klaar?)
PS: ja.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Fijn dat de tanden binnen zijn! Fitch bedankt voor het regelwerk!
Zijn er ook mensen die de haaientanden zelf bij Fitch afhalen? Het zou fijn zijn als iemand mijn doos van 10kg zou kunnen meenemen in de richting Gent / Antwerpen, of liever nog naar Nederland. Ik kom namelijk niet zo vaak bij Fitch in de buurt...
Zijn er ook mensen die de haaientanden zelf bij Fitch afhalen? Het zou fijn zijn als iemand mijn doos van 10kg zou kunnen meenemen in de richting Gent / Antwerpen, of liever nog naar Nederland. Ik kom namelijk niet zo vaak bij Fitch in de buurt...
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
Ik zou graag te horen krijgen van jullie wat er zoal allemaal in jullie partij aanwezig is. Ben benieuwd naar het verschil met onze partij tanden uit Marokko van vorig jaar.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
Cool! Ik ben benieuwd wat er allemaal tussen zit.
fidi exquisiri inveni
ik spleet, ik zocht, ik vond
ik spleet, ik zocht, ik vond
gisteren verstuurd naar sven, ilse, jasper en frank. dan zijn nog 3 pakjes over voor de afhalers 
euh .. gisterenavond voor \'t slapengaan net nog even in mijn doos gekeken en daar steekt vanalles in: veel haaientanden, redelijk veel roggentanden, werveltjes, al 1 dinotandje gevonden, huidplaatjes, etc...
Vraag me enkel af of die tanden niet in betere conditie zouden zijn mochten die naar europa rechtsreeks verscheept worden?
aanvulling: ik ben aan het uitzien om eens in de week naar antwerpen te gaan .. mss kan dan afgesproken worden?
[Bewerkt door fitch op 18-05-2006 om 11:51 NL]

euh .. gisterenavond voor \'t slapengaan net nog even in mijn doos gekeken en daar steekt vanalles in: veel haaientanden, redelijk veel roggentanden, werveltjes, al 1 dinotandje gevonden, huidplaatjes, etc...
Vraag me enkel af of die tanden niet in betere conditie zouden zijn mochten die naar europa rechtsreeks verscheept worden?
aanvulling: ik ben aan het uitzien om eens in de week naar antwerpen te gaan .. mss kan dan afgesproken worden?
[Bewerkt door fitch op 18-05-2006 om 11:51 NL]
do faillures
do faillures
Hoi Fitch,
Mijn tandjes zijn al aangekomen en heb er zo op het eerste zicht eens in gekeken en heb er al 2 (spijtig genoeg niet volledige) slangewerveltjes uit gehaald.
Ik hou je wel op de hoogte van de rest.
Nogmaals HARTELIJK DANK hiervoor.
Groetjes...
Ilse
Mijn tandjes zijn al aangekomen en heb er zo op het eerste zicht eens in gekeken en heb er al 2 (spijtig genoeg niet volledige) slangewerveltjes uit gehaald.
Ik hou je wel op de hoogte van de rest.
Nogmaals HARTELIJK DANK hiervoor.
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!