Weekendje CBN!
Weekendje CBN!
Afgelopen week heerlijk genoten bij escalles! Veel gevonden! Hier een selectie van de vondsten! De eerste 6 foto's van onder andere ammonieten, nautilis, haaientanden en een geweldige versteende zee-egel! De laatste 2 stukken kan ik niet determineren, gevonden in de kleilagen beide. Stukjes bot? Of toch koraal? Als iemand een idee heeft, brand maar los!
- Spongebob
- Has thanked: 411 times
- Been thanked: 635 times
Antw: Weekendje CBN!
Hallo Mariëlle,
Nu jij het strand van Escalles hebt leeggeplukt, zal ik een ander plekje moeten zoeken om m'n meivakantie een beetje te laten slagen. Het zoeken van vandaag in de zandgroeven alhier was ook al niet berauschend. Mooie vondsten trouwens; vooral die haaientanden.
Gr. Tom
Nu jij het strand van Escalles hebt leeggeplukt, zal ik een ander plekje moeten zoeken om m'n meivakantie een beetje te laten slagen. Het zoeken van vandaag in de zandgroeven alhier was ook al niet berauschend. Mooie vondsten trouwens; vooral die haaientanden.
Gr. Tom
Time fades away (Neil Young)
Antw: Weekendje CBN!
Er ligt vast nog genoeg wat wij niet hebben gevonden hoor! Gewoon gaan! En het heeft gestormd dus meer kansen. Had inderdaad nog nooit haaientanden daar gevonden en nu ineens 3! Super!