Vondst zandmotor-2
Vondst zandmotor-2

Gisteren heb ik een foto van deze vondst geplaatst en kreeg ik twee reacties: het gaat waarschijnlijk om een oester.
Wat ik nog vergeten had erbij te schrijven is dat hij totaal versteend is. Verandert dat nog iets aan de situatie?
- Martijnfossielenjager
Antw: Vondst zandmotor-2
Hoi Martijn,
De vraagstelling was erg onduidelijk, dat dacht ik later ook, maar ik durfde het er niet weer op te zetten.
Wat ik eigenlijk bedoelde is, dat het dus oom een versteende oester gaat en heeft het nog invloed op de soort omdat hij versteend is, dus zou het dan een ander soort oester kunnen zijn? (In het eerste bericht had ik er niet bij gezet dat het om een 'steen' ging)
Pff, moeilijk te formuleren.
Groeten, Ellen
De vraagstelling was erg onduidelijk, dat dacht ik later ook, maar ik durfde het er niet weer op te zetten.
Wat ik eigenlijk bedoelde is, dat het dus oom een versteende oester gaat en heeft het nog invloed op de soort omdat hij versteend is, dus zou het dan een ander soort oester kunnen zijn? (In het eerste bericht had ik er niet bij gezet dat het om een 'steen' ging)
Pff, moeilijk te formuleren.
Groeten, Ellen
- sjaak
- Has thanked: 378 times
- Been thanked: 365 times
- Contacteer:
Antw: Vondst zandmotor-2
Oesters zijn hard en ogen al snel versteend. De kans is groot dat het recent is.
Groet,
Niels
Niels