Rudisten
Rudisten

Ik heb deze 2 fossielen gekregen van een oude buurman uit Frankrijk en heb ze nu ongeveer en jaar of 15.
Ik kwam ze laatst weer tegen en weet eigenlijk nog steeds niet van welke dino's ze zijn/ of 1 soort Dino want ze zijn gevonden tijdens het graven van een vijver. Graag zou ik ook willen weten wat ze nu eigenlijk waard zij. Ik zat net naar auction King te kijken en schrok behoorlijk van de prijzen. Nu wil ik graag weten of ik ze moet inpakken in bubbeltjes folie of dat ik ze gewoon weer in de oude kast kan donderen.
Wie ooh wie kan mij deze vragen beantwoorden?
Gr Ben
[Bewerkt door Ben op 26-08-2015 om 18:26 NL]
[Bewerkt door Ben op 27-08-2015 om 22:34 NL]
B.A.
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 364 times
- Contacteer:
Antw: 2 Dino tanden, iemand een idee welk soort en wat de waarde is?
Hoewel het aparte objecten zijn, zie ik vooralsnog geen tanden in, als het al fossielen zijn. Misschien kan je meer foto's vanuit alle hoeken plaatsen zodat we een poging kunnen doen te achterhalen wat het is.
Groet,
Niels
Niels

Bedankt voor de reactie, ik hoop dat dit voldoende foto's zijn.
Mvg Ben
B.A.
- tandenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Is dit geen Rudist?
"Wijze mensen praten omdat ze iets te zeggen hebben; dwazen, omdat ze iets willen zeggen." - Plato.
dit zijn inderdaad de binnenopvullingen van de schelpen van rudisten. Helemaal geen dinosaurustanden dus. Sorry voor het uiteenspatten van uw droom. Bijzonder veel geldelijke waarde hebben deze dingen niet.
mvg stijn
mvg stijn
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996