een verschrikkelijke dag op de ZM
-
een verschrikkelijke dag op de ZM

Door weer en wind van Delft naar de ZM gefietst, eenmaal daar aangekomen vond ik bij onder de trap naar t strand dit kiesje. De vraag is uiteraard wie de eigenaar zou zijn geweest. Ik dacht misschien een paard of hert. Ik denk dat ik t aan de experts over laat.
Waarom dan zo'n verschrikkelijke dag? Ik kwam in een fixe regenbui terecht en moest mijn zoektocht staken door t slechte weer, ben met t water in mijn schoenen weer helemaal naar Delft gefietst.. MAAR WEL MIJN EERSTE KIESJE!!!

Met vriendelijke groet,
Miguel
Miguel
- Optimo
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 12 times
Antw: een verschrikkelijke dag op de ZM
gefeliciteerd met dt kiesje ,en met het water in je schoenen
,het is inderdaad paard ,en zo te zien onderkaak
(en wat het weer betreft ja het kan behoorlijk spoken aan de kust ,in het voorjaar had ik ook zo;n ervaring windhozen ,regen buien die het complete strand onder een laag van een paar centimeter water zette,zo erg dat het van het begin van de duinenrij over het zand naar zee liep ,meestal is het andersom. )
maar desondanks heb je toch een leuke beloning als herinnering aan een barre tocht.
Gr
Huug

(en wat het weer betreft ja het kan behoorlijk spoken aan de kust ,in het voorjaar had ik ook zo;n ervaring windhozen ,regen buien die het complete strand onder een laag van een paar centimeter water zette,zo erg dat het van het begin van de duinenrij over het zand naar zee liep ,meestal is het andersom. )
maar desondanks heb je toch een leuke beloning als herinnering aan een barre tocht.
Gr
Huug
-
Jaa gelukkig! Dankjewel voor de determinatie 

Met vriendelijke groet,
Miguel
Miguel
- Martijnfossielenjager
Flink afgesleten kies uit de linker onderkaak van een paard, een M1 of M2. Ik denk een M1.
Martijn