Majungasaurus of niet?
Antw: Majungasaurus of niet?
Is lastig Betelgeuze, ken die soort niet echt, Madagascardino\'s hebben weer een andere ontwikkeling doorgegaan dan de dino\'s van het vaste land, toch is het een typische raptortand. Er wordt steeds meer gezocht en gevonden op dit aparte eiland. Mijn vriend doet onderzoek, ik zal mijn best doen en jij uiteraard ook en we delen natuurlijk de kennis! Okay? Ik hou hiervan, heb zelf ook moeilijke gevallen!
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
- Betelgeuze
Het is de eerste keer dat ik echt samen met andere mensen dingen \'onderzoek\' en ik vind dit echt super! 
Dat dit een raptor tand is wijst trouwens alweer in de richting van Masiakasaurus aangezien dit ook een raptor was.
http://www.geocities.com/dannsdinosaurs/masiak.html
http://dinosauricon.com/temp/Masiakasaurus_bust.jpg
http://www.dinosaurus.net/genera/masiakasaurus.htm
btw, zeg maar Betel hoor
edit:
Dit is de info die ik bij de tand kreeg:
[Bewerkt door Betelgeuze op 20-09-2004 om 19:52 NL]

Dat dit een raptor tand is wijst trouwens alweer in de richting van Masiakasaurus aangezien dit ook een raptor was.
http://www.geocities.com/dannsdinosaurs/masiak.html
http://dinosauricon.com/temp/Masiakasaurus_bust.jpg
http://www.dinosaurus.net/genera/masiakasaurus.htm
btw, zeg maar Betel hoor

edit:
Dit is de info die ik bij de tand kreeg:
Ik weet niet of je er wat aan hebt.Majungasaurus
carnatissimos
krijtperiode
ambon dromany
madagacar
[Bewerkt door Betelgeuze op 20-09-2004 om 19:52 NL]
Alpha Orionis
Betel,
Erg leuk die info over Masiakasaur, probleem is dat alleen onderkaak bekend is. Okay we blijven zoeken, blijf je realiseren dat er nogal wat raptors de komende jaren gevonden gaan worden.
De info die dealers bij een fossiel stoppen zegt (me) nooit zoveel, iedereen kan wat op een brief je schrijven!
Blijft een supertand, je kan \'m altijd bij me afgeven, ook \'s-nachts!!
Erg leuk die info over Masiakasaur, probleem is dat alleen onderkaak bekend is. Okay we blijven zoeken, blijf je realiseren dat er nogal wat raptors de komende jaren gevonden gaan worden.
De info die dealers bij een fossiel stoppen zegt (me) nooit zoveel, iedereen kan wat op een brief je schrijven!
Blijft een supertand, je kan \'m altijd bij me afgeven, ook \'s-nachts!!
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
- Betelgeuze
Antw: Antw: Majungasaurus of niet?
Betelgeuze schreef:Hoe weet je dat juist?blijf je realiseren dat er nogal wat raptors de komende jaren gevonden gaan worden.
Ja dat is wel zo, zolang ze maar verkopen! lolDe info die dealers bij een fossiel stoppen zegt (me) nooit zoveel, iedereen kan wat op een brief je schrijven!
Wat bedoel je daar juist mee?Blijft een supertand, je kan \'m altijd bij me afgeven, ook \'s-nachts!!
Alpha Orionis
1. De raptors: er is nog zo weinig onderzoek naar Afrikaanse dino\'s geweest dat volgens Paul Sereno er hoogstwaarschijnlijk nog tientallen raptors worden gevonden, voor Madagascar niet anders.
2.Info dealers: sommige weten niet beter en krijgen e.a. ook weer via handel, het blijft er moeilijk terrein (wel super leuk natuurlijk!!!!)
3. Wat ik daarmee bedoel? Dat ik het een supermooie, interessante tand vind die ik ook wel wil hebben!!! Je mag me er bij wijze van spreke voor wakker maken!! Ik ben dus oprecht jaloers!!
2.Info dealers: sommige weten niet beter en krijgen e.a. ook weer via handel, het blijft er moeilijk terrein (wel super leuk natuurlijk!!!!)
3. Wat ik daarmee bedoel? Dat ik het een supermooie, interessante tand vind die ik ook wel wil hebben!!! Je mag me er bij wijze van spreke voor wakker maken!! Ik ben dus oprecht jaloers!!
- Betelgeuze
Ah thanks 
Ik ben ook best wel blij met een fossiel als dit en hou hem natuurlijk liever voor mezelf, maar dat begrijp je wel denk ik
Een raptor tand is natuurlijk iets dat veel dino fans/freaks wel willen hebben.

Ik ben ook best wel blij met een fossiel als dit en hou hem natuurlijk liever voor mezelf, maar dat begrijp je wel denk ik

Een raptor tand is natuurlijk iets dat veel dino fans/freaks wel willen hebben.
Alpha Orionis
Tuurlijk snap ik dat!Was maar een geintje, alhoewel....
Overigens heb ik ook mooie raptortanden, zie eerder bij wat is dit? Een niet geidentificeerde raptortand uit KemKem en zo mooi....
Overigens heb ik ook mooie raptortanden, zie eerder bij wat is dit? Een niet geidentificeerde raptortand uit KemKem en zo mooi....
- Betelgeuze
Ja, dat wete ik.Tuurlijk snap ik dat!Was maar een geintje, alhoewel....

Ik ben ook opzoek naar een mooie klauw van een dino maar die zie je bijna niet op beurzen.pff raptors, een Deinonychus-klauw dat wil ik wel graag hebben
De klauwen die toch te koop zijn zijn dan jammer genoeg ook redelijk duur.
Alpha Orionis
Probleem met beursen is dat: al het goede materiaal is al voordat het op de markt komt verspreid onder verzamelaars of het is zo duur dat het niet verkocht wordt aan dit informele netwerk. Dat komt dus uieindelijk op de beurs.....Conclusie: weinig keus en vooral duur!
Je zal dus zelf een netwerk moeten opzetten, kost tijd en moeite maar loont uiteindelijk wel! Ik begin nu de vruchten te plukken...
Succes!!!
Je zal dus zelf een netwerk moeten opzetten, kost tijd en moeite maar loont uiteindelijk wel! Ik begin nu de vruchten te plukken...
Succes!!!