Teenkoot en voetwortelbeen mammoet?
Teenkoot en voetwortelbeen mammoet?
Hallo allemaal,
Nog net in 2015: wie kan mij helpen met de precieze determinatie van deze twee fossielen?
Ik neem aan dat de linker een teenkoot is, maar wat is de rechter? Beiden mammoet of toch iets anders?
Dank en groet!
Jelte
- sjaak
- Has thanked: 370 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Antw: Teenkoot en voetwortelbeen mammoet?
Je hebt het beide goed. De exacte naam van dat voetwortelbeen is mij even ontschoten. Het kan zijn dat er in het determinatiesysteem eentje uit mijn collectie staat.
Groet,
Niels
Niels
Hoi Niels, mooi! Dankjewel! Zo begin ik het beetje bij beetje toch te leren. Groet jelte
- Martijnfossielenjager

Hallo Jelte, ik heb in mijn eigen collectie een stuk unciforme van een mammoet liggen, dat zit in de pols. Ik plaats even een paar foto's omdat die dingen bijna niet terug te vinden zijn. Ze staan ook hier: https://www.academia.edu/4713464/Compar ... y_New_York
Martijn
Hoi Martijn,
Gelukkig nieuwjaar!
Dank voor de foto's! Is het stuk dat ik heb eenzelfde soort stuk als waar jij nu de foto's van hebt toegevoegd of zitten er nog verschillen in? En hoe komt het dat dit niet goed terug te vinden is? Ik ging ervan uit dat botten als deze nog veel gevonden waren / in omloop zijn bij de verzamelaars?
Groeten,
Jelte
Gelukkig nieuwjaar!
Dank voor de foto's! Is het stuk dat ik heb eenzelfde soort stuk als waar jij nu de foto's van hebt toegevoegd of zitten er nog verschillen in? En hoe komt het dat dit niet goed terug te vinden is? Ik ging ervan uit dat botten als deze nog veel gevonden waren / in omloop zijn bij de verzamelaars?
Groeten,
Jelte
-
- Been thanked: 45 times