megalodons in mill?
- agaathunter
Antw: Antw: Antw: megalodons in mill?
Ik heb de snijrand goed bekeken met een loep en er is inderdaad sprake van een lichte karteling.isis schreef:Is geen P.benedeni maar een Isurus soort. Welke soort precies vind ik moeilijk op basis van je (enigszins donkere) foto\'s te bepalen.agaathunter schreef:
Bij deze 2 foto\'s van mijn benedeni.
ps: check de snijrand eens heel goed (evt met loep) of je niet iets van een lichte karteling kunt ontdekken
[Bewerkt door Isis op 14-07-2006 om 12:34 NL]
Zou het dan een escheri zijn?
Groetjes: Ed
geduld is een goede zaak
Antw: Antw: Antw: Antw: megalodons in mill?
Yep!agaathunter schreef:
[Zou het dan een escheri zijn?
Groetjes: Ed
GIMME A HUG!
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
Antw: megalodons in mill?
Ik heb zelf al eens gesproken met iemand die er in de loop der tijd drie had gevonden; twee kapotte en een gave. Hij vertelde vaak te gaan zoeken en in de buurt van Langenboom te wonen.
Grrr Edo
Grrr Edo
mij zijn niet van de bange, mij zijn alleen van de voorzichtige.
Klukkluk
Klukkluk
Stukken tellen ook toch.
Omdat ze zo zeldzaam zijn in Mill.
Die kleine lijkt in mijn ogen een Chubutensis. Deze mening werd zwaar verworpen omdat die uit een andere tijd zouden stammen (bla bla). Wie weet dat nou zeker.
Het staat er immers niet met stift opgeschreven als je ze vind.
Zeg nou zelf hij heeft toch een rudimentair
Zijspitsje.
Trouwens Peter F. die van jou heeft ook zijspitsen.Volgens mij ook een Chubutensis.
Maar ja kan niet he.
Ik heb trouwens ook een Benedeni gevonden in Mill. (heb ik geen foto van en heb ik weggegeven aan Rene).
groet,
Jaap.
Swampthing

Tel er daar nog maar eens 2 bij op:)
Deze van mij en ik heb nog eens een jongen een op zien rapen van volgens mij 10 cm of iets groter(was wel een stuk af)
Groet Ivo
zoeken is leven, leven is zoeken
Antw: Antw: megalodons in mill?
misschien beter om te wachten tot men er uit is of chubutensis überhaupt een aparte soort isswampy schreef:
Stukken tellen ook toch.
Omdat ze zo zeldzaam zijn in Mill.
Die kleine lijkt in mijn ogen een Chubutensis. Deze mening werd zwaar verworpen omdat die uit een andere tijd zouden stammen (bla bla). Wie weet dat nou zeker.
Het staat er immers niet met stift opgeschreven als je ze vind.
Zeg nou zelf hij heeft toch een rudimentair
Zijspitsje.
Trouwens Peter F. die van jou heeft ook zijspitsen.Volgens mij ook een Chubutensis.
Maar ja kan niet he.
Ik heb trouwens ook een Benedeni gevonden in Mill. (heb ik geen foto van en heb ik weggegeven aan Rene).
groet,
Jaap.
Post mortem we sort 'em!
Een handjevol,een tiental,pak weg 20,het worden er steeds meer
ik zou het hier maar bij laten,seffens zijn ze zo ordinair dat men ze gewoon laat liggen....of willen jullie dat nou net?
ik zou het hier maar bij laten,seffens zijn ze zo ordinair dat men ze gewoon laat liggen....of willen jullie dat nou net?
Theo
- Supergraver
Neen hoor kan het heel goed hebben,alleen als je een navraag doet komen er altijd toch een iets meer exemplaren boven.
Ik heb een Mastodontkies uit de Westerschelde,ik dacht zeeeer zeldzaam, HOOGUIT een handje vol maar ik tel er ook al 15-20.Spijt,neen,helemaal niet,weet dat mijn beestje tijdens zijn leven wellicht gezelschap gehad heeft
Ik heb een Mastodontkies uit de Westerschelde,ik dacht zeeeer zeldzaam, HOOGUIT een handje vol maar ik tel er ook al 15-20.Spijt,neen,helemaal niet,weet dat mijn beestje tijdens zijn leven wellicht gezelschap gehad heeft
Theo