Fossielenbeurs Ede - 12 maart 2016 - aanmeldingen open
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Fossielenbeurs Ede - 12 maart 2016 - aanmeldingen open

Beste leden,
Na het succes van de eerste editie van deze beurs, die we samen met de Werkgroep Fossielen Wageningen en de Paleobiologische Kring organiseren, kon een tweede editie natuurlijk niet uitblijven. Achter de schermen draait de organisatie van deze beurs alweer op volle toeren!
Standhouders kunnen zich vanaf heden inschrijven. Meer informatie over de beurs zelf, de voorwaarden voor deelname en een link naar het online inschrijvingsformulier kan u hier vinden:
http://www.fossiel.net/beursede
Een verslag van de eerste editie kan je hier vinden:
http://www.fossiel.net/information/arti ... Ede%202015
En een filmpje vind je hier: https://www.youtube.com/watch?v=w1cdEkZNS9U
[Bewerkt door FossilDude op 25-02-2016 om 13:10 NL]
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- FossilDude
- Administrator
- Has thanked: 327 times
- Been thanked: 310 times
- Contacteer:
Antw: Fossielenbeurs Ede - 12 maart 2016 - aanmeldingen open
De aanmeldingen van standhouders voor onze fossielenbeurs in Ede komen al rap binnen. We hebben inmiddels al 40 van de 50 tafels gereserveerd.
Daarom bij deze nog een laatste herinnering! Wie aanstaande maart graag ook een stand zou willen hebben op onze beurs in Ede moet snel zijn!
Hartelijke groet en hopelijk tot ziens op de beurs!
Johan
Daarom bij deze nog een laatste herinnering! Wie aanstaande maart graag ook een stand zou willen hebben op onze beurs in Ede moet snel zijn!
Hartelijke groet en hopelijk tot ziens op de beurs!
Johan
Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)
- FossilDude
- Administrator
- Contacteer:
Antw: Fossielenbeurs Ede - 12 maart 2016 - We zijn VOLZET / VOLGEBOEKT!
Beste forumleden,
Het ging verrassend snel dit jaar! Precies 2 maanden voor onze Fossielenbeurs in Ede zijn we volledig volgeboekt!
We hebben inmiddels bijna 55 tafels gereserveerd voor standhouders, eigenlijk meer dan we al aankunnen. We gaan nog even kijken of het mogelijk is om hier en daar wat extra ruimte te creëren, maar in de praktijk kunnen we waarschijnlijk geen extra standhouders meer herbergen.
Dit betekent dat alle aanmeldingen die we vanaf vandaag binnen zullen krijgen op de reservelijst zullen komen te staan. In het geval dat we een afmelding van een standhouder binnenkrijgen is zal diegene bovenaan deze lijst een plekje krijgen!
Hartelijke groet,
Johan
[Bewerkt door FossilDude op 12-01-2016 om 23:59 NL]
Het ging verrassend snel dit jaar! Precies 2 maanden voor onze Fossielenbeurs in Ede zijn we volledig volgeboekt!
We hebben inmiddels bijna 55 tafels gereserveerd voor standhouders, eigenlijk meer dan we al aankunnen. We gaan nog even kijken of het mogelijk is om hier en daar wat extra ruimte te creëren, maar in de praktijk kunnen we waarschijnlijk geen extra standhouders meer herbergen.
Dit betekent dat alle aanmeldingen die we vanaf vandaag binnen zullen krijgen op de reservelijst zullen komen te staan. In het geval dat we een afmelding van een standhouder binnenkrijgen is zal diegene bovenaan deze lijst een plekje krijgen!
Hartelijke groet,
Johan
[Bewerkt door FossilDude op 12-01-2016 om 23:59 NL]
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
Straf! Ik kijk enorm uit naar deze editie.
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Mooi zo!
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
Antw: Fossielenbeurs Ede - extra plaatsen - aanmeldingen terug open!
Aangezien we sinds we zijn volgeboekt nog verschillende aanmelding hebben gekregen, zijn we op zoek gegaan naar extra ruimte voor de beurs. We hebben die intussen ook gevonden.
Wie zich nog had aangemeld en op de wachtlijst stond, is alvast automatisch ingeschreven. Ze ontvangen van ons nog een mail ter bevestiging dat er voor hen een plaats is voorzien. Je hoeft dus verder niet opnieuw in te schrijven.
Daarnaast zijn er nog een (beperkt) aantal extra plaatsen beschikbaar. Ook hier geldt first come, first serve. Wacht dus niet als je nog een plaats als standhouder wilt.
Het aanmeldformulier vind je hier: http://www.fossiel.net/beursede/
[Bewerkt door Frederik op 15-02-2016 om 14:22 NL]
Wie zich nog had aangemeld en op de wachtlijst stond, is alvast automatisch ingeschreven. Ze ontvangen van ons nog een mail ter bevestiging dat er voor hen een plaats is voorzien. Je hoeft dus verder niet opnieuw in te schrijven.
Daarnaast zijn er nog een (beperkt) aantal extra plaatsen beschikbaar. Ook hier geldt first come, first serve. Wacht dus niet als je nog een plaats als standhouder wilt.
Het aanmeldformulier vind je hier: http://www.fossiel.net/beursede/
[Bewerkt door Frederik op 15-02-2016 om 14:22 NL]
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- FossilDude
- Administrator
- Contacteer:
Antw: Fossielenbeurs Ede - 12 maart 2016 - aanmeldingen gesloten
WE ZIJN (WEDEROM) VOLZET - nadat we een aantal extra standplaatsen hadden weten te realiseren zijn deze inmiddels ook allemaal vergeven aan standhouders. Dit betekent dat vanaf nu alle aanmeldingen van standhouders op de reservelijst zullen komen te staan. In het geval dat we een afmelding van een standhouder binnenkrijgen zal diegene bovenaan deze lijst een plekje krijgen!
Met meer 40 standhouders, verdeeld over bijna 100 tafels kan het niet anders dan dat de beurs een groot succes zal worden! Zorg dat je er bij bent!
Met meer 40 standhouders, verdeeld over bijna 100 tafels kan het niet anders dan dat de beurs een groot succes zal worden! Zorg dat je er bij bent!
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Goed om te horen. Ik kijk er naar uit!
Groeten, Gerard
Groeten, Gerard
Ik kom 99% zeker ook.
Hoop er ook mensen te ontmoeten, waarmee ik al jaren o.a. via deze site contact heb, maar nog steeds geen gezicht van ken.
En ik kan niet wachten me te verlekkeren aan al het mooie getoonde; hoop op veel laat-krijt fossielen.
En mooie, wat meer bijzondere tanden uit Hoevenen, die locatie concentreer ik mij nu een beetje op.
Tot 12 maart!
Dirk
Hoop er ook mensen te ontmoeten, waarmee ik al jaren o.a. via deze site contact heb, maar nog steeds geen gezicht van ken.
En ik kan niet wachten me te verlekkeren aan al het mooie getoonde; hoop op veel laat-krijt fossielen.
En mooie, wat meer bijzondere tanden uit Hoevenen, die locatie concentreer ik mij nu een beetje op.
Tot 12 maart!
Dirk